Deputatul Gabriela Anghel se alatura demersului Colegiului Judetean al Elevilor. Declaratie politica

Citeşte mai departe...Domnule presedinte de sedinta, distinse colege, stimati colegi

Zilele acestea,in Romania,se sustin examenele de admitere in clasa a V-a. Pentru elevii participanti, este primul mare examen din viata lor. Sunt copiii nostri de 10 si 11 ani care acum descopera ce inseamna competitia cu adevarat, acum invata ce inseamna sa lupti corect pentru locul tau si pentru posibilitatea de a studia intr-o scoala mai buna.Sunt copii, sunt entuziasti si s-au prezentat cu emotie la examene, intelegand ca, pentru ei, este primul pas catre un liceu bun si, ulterior, catre o facultate prestigioasa.

Cum ii intampina insa Ministerul Educatiei pe acesti copii? Cum le insufla principii sanatoase ca buna organizare, bunul simt, corectitudinea si dreptul la sanse egale pentru toti? Ofera sistemul de invatamant de stat un cadru propice fixarii unor asemenea principii? NU

In loc sa se preocupe de cum structureaza moral si educational acesti copii, pe mana carora va fi maine Romania si din mana carora vor avea pretentia sa isi ia pensiile, Ministerul Educatiei FACE EDUCATIE incepand de la clasa aV-a prin DISCRIMINARE.

            Caci ce altceva este, daca nu discriminare, faptul ca Ministerul, cu dreptul autoadjudecat al celui pus in varful piramidei, hotaraste sa se noteze DIFERENTIAT examenul de limbi moderne sustinut in sistemul de invatamat de stat (presupus a fi GRATUIT).Astfel, copiii care prezinta la dosarul de inscriere un certificat de aptitudini obtinut CONTRA COST in alte forme de invatamant decat cel de stat obtin, din oficiu nota 10 (zece). Pana aici este in regula. Ce facem insa cu cei ca NU prezinta aceste certificate, dar care au cunostinte cel putin la fel de solide ca ale celor care au certificate?  Ce ii invatam noi acesti copii? Cumva ca principiul “sanse egale pentru toti copiii” are si el pretul lui? Cumva le spunem prin aceasta copiilor ai caror parinti nu au avut posibilitatea sa plateasca un asemenea certificat si toate cheltuielile aditionale ca, de fapt, cine nu are bani nu are aceleasi drepturi? Le spunem cumva ca se duc la un concurs la care mai mult de jumatate din locuri sunt deja date copiilor ai caror parinti au mai multa “dare de mana”? Frumos sistem de valori le oferim.

            Cum s-a ajuns la acest lucru? Prin inserarea catorva randuri,am prefera sa credem prost gandite, ca sa nu zicem rau intentionate, in Regulamentul de Organizare si Functionare a Unitatilor de Invatamant Preuniversitar. Este vorba despre articolul 210, alin.6 lit. c) care prevede ca:

“Elevii care, anterior admiterii in clasa a V-a, la clasele cu predare in regim intensiv a unei limbi de circulatie internationala, au sustinut examene de competenta lingvistica intr-o limba de circulatie internationala si au obtinut o diploma nivel A1 sau nivel superior, pot fi admisi fara a mai sustine proba de aptitudini si cunostinte la limba moderna, fiindu-le acordata, prin echivalare, nota 10 la respectiva proba.”

           

Deci, POT FI admisi fara a sustine proba. Acest “pot fi” Inspectoratele Judetene l-au interpretat, asa cum era si normal, in directia asigurarii unui cadru de admitere caracterizat de fair-play. Hotararea de a fi sau a nu fi echivalate aceste certificate cu nota 10 (zece), prin acest “pot fi” era lasata la latitudinea inspectoratelor.

            Inspectoratul Scolar Judetean Prahova a mers chiar mai departe, probabil in ideea de a se alinia regulamentului, dar si de a respecta niste principii clare pentru dascali, acelea care fac referire la dreptul la sanse egale pentru copii, si a trimis Ministerului Educatiei si Cercetarii Stiintifice adresa cu nr.153/09.06.2015 prin care propunea o solutie de compromis: echivalarea acestor certificate cu nota 10 (zece) doar la proba orala a examenului la limba moderna, care ar fi contat in proportie de 30% in nota finala, toti candidatii urmand sa sustina proba scrisa.Numai ca Ministerul revine, cu douazile inainte de inceperea inscrierilor, cu Adresa  nr.163m/12.06.2015, prin care impune ca OBLIGATORIE echivalarea.

            Unde este capacitatea de gandire la nivel macro a acestui Minister? De ce se pun Inspectoratele  Scolare intre ciocan si nicovala, intre minister care, se pare ca nu are nicio problema in a incuraja practici discriminatorii, si parintii fara posibilitati care nu vor si nu trebuie sa accepte ca Romania secolului 21 nu are nevoie sa-si scoleasca adecvat copiii cu potential?

            Cum explicam acestor copii faptul ca ei, care au fost elevi model, care au invatat, care s-au autodepasit, care au renuntat la joaca sau la alte preocupari, pentru a fi printre primii in clasa, pentru a merge la olimpiade, pentru a avea rezultate foarte bune, sunt acum nevoiti sa accepte ca NU AU LOC la scolile unde vor sa studieze, pentru ca locurile au fost in mare parte deja ocupate de catre elevi ai caror parinti au putut plati pentru un certificat. Nu este corect nici pentru copiii care au certificate si care vor fi din start catalogati ca posesori ai unor locuri pe care nu le merita pentru simplul fapt ca nu au dovedit aceasta prin acelasi sistem de evaluare, ca sa nu mai vorbim despre cei prejudiciati….Impartim copiii in doua tabere! Acesta este scopul? Aceasta este menirea institutiei numite Ministerul EDUCATIEI?

            Atat parintii cat si cadrele didactice au remarcat caracterul discriminatoriu al acestei echivalaria examenului cu nota 10 (zece). Insa Ministerul cand face “treaba” o face pana la capat. Nu este suficient ca a schimbat sensul unei prevederi din Regulament, dar o si schimba pe ultima suta de metri, punand parintii pe jar, schimband regulile in timpul jocului si creand copiilor complexe de inferioritate, intrucat ROFUIP a intrat in vigoare in luna ianuarie 2015, deci la jumatatea anului scolar curent, fiind astfel presupus, ca orice lege in aceasta tara dealtfel,  de a intra in vigoare din anul scolar urmator.

Iata si motivele pentru care consideram aceasta hotarare de echivalare discriminatorie:

-          aduce cu titlu de obligativitate o recunoastere optionala si privata in sistemul de invatamant gratuit de stat, recunoastere la care nu au acces deopotriva toti copiii;

-          aceste certificate sunt obtinute contra cost si sunt doar doua centre in toata tara care le elibereaza, limitand astfel accesul copiilor care provin din familii fara resurse si care, reamintesc, sunt inscrisi in sistemul de invatamant DE STAT care este GRATUIT;

-          nu a existat o informare oficiala asupra schimbarii acestor prevederi,inca de la inceputul acestui an scolar, care sa dea posibilitatea din timp parintilor sa isi organizeze resursele in asa fel incat sa poata ajuta copilul sa obtina aceste certificate. Aceasta presupunand ca chiar ar fi avut vreo posibilitate.

-          echivalarea cu nota 10 (zece) a ambelor probe ce ar trebui sustinute de elevi,desi acele certificate au diferite grade, iar gradele sunt obtinute cu punctaje diferite. Astfel, minimul acceptat, gradul A1 poate fi obtinut cu un numar diferit de "scuturi" (sistemul de punctaj la evaluarea copiilor in vederea obtinerii certificatului), de la 11 la 15, ceea ce conduce la echivalarea cu nota 10 (zece) a unor prestatii inegale din punct de vedere al cunostintelor, ducand astfel la posibilitatea ca acele locuri sa fie ocupate de copii mai slab pregatiti decat multi altii care nu au avut posibilitatea sa fie evaluati de aceste centre.

-          Insasi acceptarea sistemelor de evaluare diferentiate la proba de limbi moderne lasa loc la interpretari, la tratament diferentiat si la incapacitatea de a evalua CORECT si EGAL toti copiii.

            Stimati colegi, acest Guvern se proclama protectorul familiilor defavorizate, se declara ingrijorat atat de soarta copiilor provenind din familii sarace cat si de a celor cu potential, si totusi permite tocmai Ministerului care ar trebui sa se ocupe de educarea si dezvoltarea acestor copii, sa ii discrimineze!

            Cati copii cu rezultate excelente isi vor vedea visul de a ajunge la o scoala buna spulberat doar pentru ca parintii lor nu au avut posibilitatea sa-i plateasca pregatirea, drumul si examenul? Cati dintre acesti copii, posesori ai unor capacitati peste medie, se vor pierde in anonimat in anii urmatori, pentru ca le-au stat in cale ghinionul de a se fi nascut in familii cu posibilitati reduse, sau incapacitatea unui Minister de a-si privi toti copiii la fel, de a le oferi sanse egale.

            Ce facem cu viitorul Romaniei? Ce ii invatam pe acesti copii? Cum ar fi oare daca tuturor acestora care au gandit aceste prevederi, la momentul iesirii lor la pensie, cand acesti copii vor fi aceia din mana carora isi vor primi pensia, li se va cere un certificat care sa ATESTE calitatea muncii prestate in perioada activa, in functie de care sa li se dea pensia? Nu trebuie ignorat faptul ca ceea ce sadim in acesti copii astazi, aceasta vom primi mai tarziu. Daca sadim complexe, lipsa de etica si echitate, frustari, aceasta vom culege. Acesti copii, presupunand ca vor ramane in tara in sistemul care i-a prejudiciat, ne vor inapoia la batranete exact ceea ce le-am dat.

            La aceste intrebari ar trebui sa reflecteze insusi Ministrul Educatiei si sa gaseasca solutii pentru un sistem de invatamant performant, nediscriminatoriu si care sa asigure o noua generatie de romani bine pregatiti profesional si uman.

            Cerem asadar, de urgenta,  Ministerului Educatiei si Cercetarii Stiintifice sa ia masuri sa elimine aceste practici discriminatorii, in asa fel incat elevii admisi in clasa aV-a sa fie evaluati corect in cadrul aceluiasi sistem, pe baza acelorasi subiecte! Amintim Ministerului ca TOTI COPIII SUNT EGALI IN FATA LEGII, si este de datoria acestei institutii sa respecte acest lucru!

            Totodata, cerem Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii sa se SESIZEZE DIN OFICIU in acest caz si sa procedeze de urgenta la luarea de masuri care sa  reincadreze situatia prezentata in limitele legii fundamentale a statului roman, Constitutia.

Deputat Gabriela Lola Anghel

25Iunie 2015

 

Presedintele UNPR Prahova asigura populatia ca partidul sau nu-l va trada pe Victor Ponta. Raul Petrescu este intermar pana la decizia Consiliului Local

Citeşte mai departe...La sfarsitul sapatamanii, organizatia judeteana a UNPR a organizat o conferinta de presa pentru a intari spusele liderului national, Gabriel Oprea.Astfel, Daniel Niculae, presedintele UNPR Prahova a spus ca “Sustinem guvernul Victor Ponta atata timp cat Victor Ponta este presedinte PSD si premier”. Mai mult, Nicule a sustinut ca,d esise vehiculeaza la niveld e zvon, trecerea lui Gabriel Oprea la SIE este imposibila, deoarece Oprea are un proiect politic numit UNPR.

Se intelege din spusele presedintelui UNPR Prahova ca mesajul acestui partid este STABILITATEA. Nu ne este foarte clar daca pretul acestei stabilitati este binele romanilor sau doar al lui Victor Ponta, dar sa speram ca …dupa 25 de ani de politica ( numiti-o cum vreti) se mai gandeste cineva si la noi, oamenii de rand.

Dabniel Niculae a mai subliniat faptul ca UNPR si-a propus ca la nivel national sa atinga pragul de un milion de membri. Avand in vedere ca in noiembrie 2013, la Prahova UNPR cuprindea un numar de 10.200 de membri, estimarile presedintelui sunt ca pana la alegerile viitoare din 2016, se se mai “cucereasca” inca vreo 30.000 de suflete. Cert este ca desi se doereste acest lucru, la intrebarile pe care le-am pus pentru a afla strategia de “cucerire” a noilor membri raspunsul a fost evaziv.Ne asteptam la o campanie “ door to door” pe muteste, deoarece Daniel Niculae, dar si radu Ionescu, prezent la conferinta nu au stiut sa ne spuna in ce consta strategia de convingere a prahovenilor.

S-a adus in discutie faptul ca deputatul Sebastian Ghita urmeaza sa isi intemeieze un partid care se aseamana cu titulatura UNPR, mai exact cu ultimele doua litere. Pentru cei curiosi cum se va numi partidul lui Ghita sa caute pe internet, ca doar nu i-oi face reclama nesimtitului asta de deputat. Interesant este ca, asa cum a reiesit din discutie, cei din UNPR nu au contestat sau nu au intentia sa conteste numele partidului lui Ghita la Tribunal. Ceea ce ne poate duce la o fuziune, desi Daniel Niculae a spus foarte convins ca nici nu se pun e problema de asa ceva. Asa o fi, dar daca tinem cont de zvonuri, daca Ponta pierde sefia PSD si a Guvernului, orice este posibil.

In ceea ce-l priveste pe viceprimarul Raul Petrescu, prezent si el la conferinta, acesta a subliniat dificultatile cu care se confrunta in postura de primar interimar, preluand atat sarcinile lui Iulian Badescu cat si ale lui Iulian Teodorescu. “ Nu m-am gandit ca se va ajunge la arestarea primarului. Nu exista o decizie emisa de domnul Iulian Badescu si ramanerea mea in aceasta functie, depinde de decizia Consiliul Local. Vom vedea ce va fi in perioada urmatoare”, a declarat Raul Petrescu. Intradevar, neexistand o decizie a primarului pentru desemnarea persoanei care sa il inlocuiasca pe perioada lipsei sale, asigurarea interimatului pe perioada arestului preventiv ramane la latitudinea Consiliului Local care trebuie sa hotarasca cine va conduce primaria Ploiesti.

Parlamentarii la raport// Andrei Volosevici, mai degraba inutil decat folositor

Citeşte mai departe...Au trecut doi ani de cand romanii si-au ales parlamentarii. Am decis ca in urmatoarea perioada sa va prezentam activitatea fiecaruia dintre alesii prahoveni in acest Parlament supradimensionat si, de cele mai multe ori, constituit impotriva poporului prin actele normative pe care le aproba.

M-am gandit sa incepem cu senatorii, pentru ca sunt mai putini la numar si, daca tot incepem cu ei, sa pornim cu cine altcineva decat …Andrei Volosevici. Daca v-am spune ca Volosevici a cam frecat duda in Parlament, probabil, n-am gresi.

Inainte de toate trebuie sa spunem ca fostul primar, se crede independent, pentru ca, desi a trecut mult timp de cand e membru in Partidul Miscarea Populara, ba chiar presedintele organizatiei municipale Ploiesti, senatorul nu si-a declinat identitatea politica pe site-ul Senatului. La cat chef de munca are, nu ne mira ca nu si-a gasit vreme pentru a face cuvenitele modificari. De altfel, daca intrati pe Biografia senatorului veti vedea ca ale sale coordonate de contact sunt legate de ( fostul) PDL. Probabil ca inca are dileme cu privire la propria-i identitate.

Despre initiativele legislative, zece la numar in doi, am putea spune ca se pliaza pe stilul de lucru al senatorului, adica ni se par a fi putine, mai ales ca sunt la gramada, singurul act normativ  care ii apartine ar fi  Proiectul  de lege privind protecţia întreprinzătorului din România. Trebuie spus ca este o initiativa buna dar, din pacate, a picat la Senat.

Singura declaratie politica in doi ani m-a umplut... de respect. Titlul ei- „Ani de aşteptare pentru recuperarea banilor de la casele de asigurări de sănătate!” suna chiar bine, dar efectele acestei declaratii depuse in 11.06.2014 nu s-au simtit. Cu siguranta aceasta declaratie e la numar, iar senatorul a uitat de ea, imediat ce a depus-o.

In ceea ce priveste “Intrebarile”, Volosevici, in stilu-i caracteristic, uita sa se intereseze de raspunsurile la cele doua intrebari importante, din opt adresate institutiilor statului. Astfel:

Intrebare  nr. 2203 / a din  16.6.2014   Vezi detaliu

Vestigii istorice descoperite pe șantierul reabilitării liniilor de tramvai din Ploiești

Intrebare  nr. 1593 / a din  17.2.2014   Vezi detaliu

Rezultate verificări ANRE; măsuri pentru scăderea valorii facturilor finale

Un nou prilej de a trage concluzia ca Andrei Volosevici este intr-o mare plimbare prin Parlamentul Romaniei, iar interesul cetatenilor este printre ultimele pe lista de interese a senatorului.

Sa revenim… Interpelarile sunt in numar de doua. Putine si ele, am spune si am fi curiosi ce ar raspunde senatorul la intrebarea fireasca: nu vi se pare ca ati frecat duda, domnule senator, timp de doi ani? Dar, pentru ca am intrerupt comunicarea cu “distinsul” senator, ne putem imagina, doar, reactia acestuia.

Interpelarea adresata primului ministru vizeaza Cosul de Solidaritate al pensionarilor, iar luarile de cuvant in sedintele de Senat fiind in numar de patru, cate una pe an, cu exceptia lui 2014 cand a avut doua. Temele lor, la fel ca toata activitatea de senator a lui Andrei Volsoevici le puteti gasi AICI.

Dupa cum vedeti in poza trucata, de fiecare data cand ma gandesc la Andrei Volosevici imi vine in cap acea comedie minunata cu Jim Carrey, Liar Liar, adica Mincinosul Mincinosilor. Daca ar fi sa-i doresc ceva lui Volosevici ar fi ca pe o perioada de un an din viata lui, nu o zi ca in film, sa nu minta. Ce ziceti ar reactiona ca Jim Carrey in imaginile de mai jos?

P.S. Urmeaza un alt senator, de-a dreptul invizibil in actualul mandat. Stati pe aproape, sa meditam impreuna asupra specimenelor pentru care noi suntem vinovati ca sunt sunt in Parlament. Dupa cum observati, declaratiile de avere/interese nu ne intereseaza. Inca!

 

 

UNPR// "Noi dam startul'...la martisoare

Citeşte mai departe...Cu o zi inainte de 1 Martie, U.N.P.R. Ploiesti alaturi de Viceprimarul Ploiestiului RAUL PETRESCU,presedintele Organizatiei Ploiesti Valentin Marcu si Organizatia de Tineret au impartit flori doamnelor si domnisoarelor cu ocazia zilei de 1 Martie, marca debutului primaverii.
Cu acest prilej,denumit de viceprimarul Ploiestiului "noi dam startul", atat doamnelor cat si domnisoarelor le-au fost adresate cele mai calduroase urari de bine,o primavara minunata precum si cultivarea dragostei de frumos.

Gabriela Anghel// DECLARAŢIE POLITICĂ: Redevenţele petroliere 2004 – 2014 - 10 ani de sclavie

Citeşte mai departe...Privatizarea SNP PETROM, a reprezentat una dintre cele mai păguboase “afaceri” ale statului roman. Cumpărarea SNP PETROM – un elefant – de către OMV Austria, o furnică, a fost şi este o ruşine, concretizată într-un preţ derizoriu şi impunerea a 10 ani de redevenţe ridicole, care aduc statului român doar “resturile” rămase după căpuşarea SNP PETROM.
Este penibil să vinzi pe nimic o societate monopol de stat care, în plină criză economică mondială, a făcut un profit mult mai mare decât compania care a cumpărat-o. Este de neînţeles cum statul român şi-a vândut resursele „la solduri” şi a acceptat o redevenţă mai mult decat modestă, fixă şi nenegociabilă timp de 10 ani.
Îsi permitea oare România să facă o afacere atât de păguboasă? Meritau oare românii care şi-au pierdut locurile de muncă, în urma acestei „privatizări”, dispreţul exprimat prin legea 555/2004 care a aruncat SNP PETROM în 10 ani de sclavie?
Este oare atât de dificil de văzut cum profitul SNP PETROM, azi OMV PETROM, pleacă în fiecare an în Austria, în loc să rămână în România? Că cetăţenii Austriei, care NU au pus o cărămidă la construcţia PETROM, au „partea leului” în timp ce generaţiile de români, cu care s-a construit, dezvoltat şi consolidat această societate, privesc acum umile la un talon de pensie de 1.000 de lei?
Ca deputat de Prahova, judeţul în care m-am născut şi am crescut respirând zi de zi toxinele rafinăriilor şi ca fiică de petrolist, atenţionez Guvernul României că renegocierea de urgenţă a valorii redevenţelor petroliere este o datorie morală faţă de prahoveni şi faţă de toţi românii care au ridicat această companie din nimic. Renegocierea urgentă ar fi totodată o dovadă a profesionalismului acestui guvern care ar demonstra prin aceasta că se preocupă pentru bugetul statului şi nu vrea să-l prejudicieze de sume considerabile pe care le-ar aduce la buget această renegociere.
Reamintesc Guvernului României că valabilitatea redevenţelor petroliere prevazute în legea 555/2004, expiră la 31 decembrie 2014, lucru care se ştia de acum 10 ani, de la încheierea contractului. Având în vedere acest lucru, cred că până acum ar fi fost normal să existe deja un proiect serios, trecut prin dezbatere publică şi gata într-o variantă decentă pentru semnare. Astfel, respectând termenii contractuali, noi românii am fi avut la anul sume pe care le-am fi putut folosi pentru a echiliba bugetul sănătătii, educaţiei, culturii şi aşa mereu deficitare.
Amânarea acestei negocieri demonstrează incapacitatea evidentă a unui guvern (poate nu întâmplător aparţinând partidului care a încheiat privatizarea SNP PETROM în 2004) de a rezolva o problemă atât de importantă, dar şi lipsa de interes a acestuia pentru veniturile suplimentare pe care le-ar putea încasa statul român în urma renegocierii şi folosirea acestora în mod eficient.
În final ne întrebăm:
„Care este scopul real al acestei amânări? Este lipsa de profesionalism sau, mai grav, sunt alte înţelegeri nevăzute care au adus României de-a lungul timpului pagube considerabile?”

Deputat Gabriela Lola Anghel

9 Decembrie 2014

 

A luat fiinta Comitetul de Iniţiativă al Partidului Naţional Democrat - Prahova

Citeşte mai departe...Astăzi, 28.01.2015, la sediul din Piaţa Victoriei nr. 9, bl CC SUD, doamna deputat Gabriela Anghel, membru fondator al Partidului Naţional Democrat - în curs de înfiinţare, a convocat şedinţa de constituire a Comitetului de Iniţiativă al PND Prahova.

Comitetul este format din 12 persoane, care au ca priorităţi organizarea la nivel judeţean a structurilor Partidului Naţional Democrat şi completarea listelor cu semnături de susţinere în scopul înscrierii.

Secretar executiv, responsabil de activitatea judeţeană, a fost ales domnul Daniel Voicu.

Partidul Naţional Democrat îşi doreşte să reprezinte o şansă reală pentru comunităţile locale prin promovarea de proiecte viabile pentru acestea, dar şi prin susţinerea oamenilor competenţi, muncitori şi serioşi, care au ceva de oferit comunităţilor lor.

Totodată, va reprezenta o rampă de lansare pentru tinerii valoroşi şi pentru toţi aceia care
şi-au dorit sau îşi doresc o carieră politică onestă, dar nu au avut posibilitatea de a se remarca în mediul politic din cauza nepotismului practicat în partidele consacrate.

În acest scop, Partidul Naţional Democrat şi-a propus ca principii fondatoare: integritatea, competenţa şi valoarea, proiectul, transparenţa, performanţa, responsabilitatea, respectul, solidaritatea naţională, competiţia şi pragmatismul. Toate acestea, împreună cu un Statut echilibrat şi democratic şi cu un sistem riguros de selecţie a candidaţilor, pot duce Partidul Naţional Democrat la un rezultat decent în 2016 şi pot face din PND alternativa reală pentru comunităţile locale.

Stop prețuri abuzive la RCA// Deputatul Gabriela Anghel solicită o Comisie pentru stoparea abuzurilor ASF și asiguratorilor

Citeşte mai departe...Luni, 8 decembrie 2014, deputatul de Prahova, Gabriela Lola Anghel, a sustinut prin semnatura sa initiativa deputatului neafiliat de Constanța, Mihai Tararache, prin care se cere infiintarea unei comisii de ancheta care sa verifice activitatea celor doua institutii abilitate sa reglementeze activitatea pe piata asigurarilor,  ASF si CSA.

Acestea vor trebui sa explice: de ce inca mai exista in Romania case de asigurari care nu isi onoreaza  contractele (peste 70000 de dosare de dauna avizate si neplatite), de ce acestea nu platesc la timp service-urilor (peste 83% din plati depasesc termenul legal) generand acestora pierderi si chiar intreruperi de activitate, de ce sunt peste 13000 de plangeri catre ASF numai in 2013, de ce avem prime de asigurari discriminatorii si scumpe in comparatie cu nivelul de trai din Romania si in baza carui calcul se stabilesc acestea, de ce foarte multi asigurati nu primesc contravaloarea reala a daunelor, ci o suma uneori mai mica chiar cu 30% ?

In cazul aprobarii activitatea acestei comisiei va consta in:

1. Audierea ASF

2. Audierea Consiliul Concurenței- unde există riscul de cartelizare

3. Audierea asociațiilor de păgubiți

4. Audierea asociațiilor service-urilor auto

Scopul fundamental al demersului nostru, este aducerea prețurilor RCA la prețuri rezonabile, adaptate pieței de asigurări românești. De asemenea, solicităn atât ASF cât și societăților de asigurări respectul datorat cetățeanului roman, lăsat în prezent in voia sorții.
Toate aceste nereguli ne-au determinat să luăm atitudine și să milităm pentru constituirea Comisiei parlamentare care să verifice, sa cerceteze și să dispună măsurile necesare pentru reglementarea situației, atât în ceea ce privește politica de prețuri pentru anul 2015 cât și soluționarea celorlalte aspecte semnalate.


9 decembrie 2014                                                                    Deputat Gabriela Anghel Lola

                                                                                             Deputat Mihai Tararache

Parlamentarii la raport// Radu Oprea si Georgica Severin s-au nascut directori, dar tind catre zero ca activitate parlamentara

Citeşte mai departe...O buna perioada de timp dupa ce am dat start rubricii “Parlamentarii la raport”, site-ul Senatului a fost blocat. Intre timp si-a revenit si ne-am pus pe treaba, ca sa facem in ciuda ipocritilor. Desi se impune ca fiecare parlamentar prahovean sa fie luat la tinta …pe persoana fizica, ne-am gandit ca acolo unde cei despre care vorbim sunt insipizi, sa ii punem la dublu. Respectam ideea de a porni pamfletul nostru dupa filmul in care ii incadram ce cei despre care va vorbim. Daca in cazul lui Andrei Volosevici filmul care ne-a inspirat “compozitia” a fost “Liar liar”( Mincinosul mincinosilor), astazi ne-am oprit asupra peliculei numite  “Dumb and Dumber”( Tantalaul si gogomanul), iar actorii principali sunt  senatorii PSD Radu Oprea si Georgica Severin. Va las pe voi sa alegeti care e tantalaul si care e gogomanul.

Sa incepem cu Radu Oprea care, la prima vedere, e un tanar educat dar, conform presei si fostilor sai colaboratori este un tepar recunoscut nu numai la bugetul d e stat, ci si la colaboratorii sai. Vezi ce zice amtitepari.ro AICI despre una dintre problemele acestuia. Ca sa nu mai povestim de dosarul Pavaleanu din cauza caruia anul trecut in septembrie se faceau perchezitii la sediul firmei URBAN( vezi AICI).

In ceea ce priveste prestatia sa poltica inceputa in 2012, este departe de a fi un parlamentar model si tinde sa se apropie de zero ca si activitate, daca nu v-a misca ceva pe ultima suta de metri. Asadar, dupa cum vedeti in poza de mai jos, in peste doi ani de activitate prlamentara, are in palmares o DECLARATIE POLITICA, din 11.03.2014, ce are ca tema „IMM-urile, motorul pentru dezvoltarea economică a României” si doua INTREBARI, in timp ce la capitolul INTERPELARI sta tot pe zero. La fel ca la capitolul INTERPELARI CATRE PRIMUL MINISTRU, probabil din dorinta de a nu-l deranja foarte tare pe Victor Ponta. Interesant este ca, potrivit CV-ului sau, imediat dupa ce a terminat  Facultatea Utilaj Tehnologic- Universitatea de Petrol si Gaze, Ploiesti a ocupat numai functii de director.

Am ajuns la Georgica Severin care si-a inceput activitatate ca si profesor de istorie la Liceul "Nicolae N.Grigorescu", Campina, in perioada 1984-1989. Dupa Revolutie, la fel ca si Oprea, Georgica Severin a ocupat numai functii de directori. Pe astia i-au nascut mamele lor in functia de director ori…

Iata cum, peste ani de directorat si jurnalism, se pare, Severin intra in politica…la PDL, direct in Parlament. Nu e nici primul nici ultimul care trece de la jurnalism la politica. Marturisesc ca pana il vad in Parlament, nu stiam sa existe ca jurnalist, dar poate e greseala mea. Ajungem la anii de putere pedelista, unde a rezistat cat a rezistat si s-a mutat cu actualul primar al Ploiestiului in tabara PSD, din care a urlat cat il tineau plamanii la Traian Basescu si, culmea, era foarte activ ca parlamentar. De cand este la putere, cat o mai fi, are zero la toate capitolele, cu o singura exceptie…LUARI DE CUVANT IN PLEN… unde exceleaza cu 141 la numar. Este cert ca omului ii place sa se auda vorbind de la Tribuna Parlamentului, desi ne-am dori ca sa transforme vorbele in fapte. Pana se va intampla acest lucru, va lasam pe voi sa trageti concluziile in ceea ce priveste identificarea cu personajele fimului mentionat.
Citeşte mai departe...

Cum este răsplătită loialitatea în PP-DD

Citeşte mai departe...Miercuri, 3 dec. 2014, Secretariatul General al PP-DD mi-a comunicat atât mie cât şi altor patru deputaţi ai partidului, prin e-mail, faptul că am fost excluşi din partid. O decizie nemotivată, nesustenabilă şi nestaturară, luată, la miezul nopţii, de un grup de patru-cinci persoane, aşa cum sunt luate toate deciziile la vârful partidului.

În lipsa oricărei motivări a acestei decizii, bănuiesc că aceasta a fost luată ca urmare a faptului că noi, parlamentarii, sătui de felul discreţionar în care această grupare conduce partidul, am avut curajul şi verticalitatea să spunem NU nenumăratelor compromisuri pe care conducerea partidului ne obliga să le facem, sub ameninţarea cu excluderea, şi să cerem convocarea Congresului.

Totodată şi denunţarea protocolului cu PSD de către grupul parla-mentar, un protocol care nu a adus niciun beneficiu electoratului PP-DD, ci doar avantaje materiale grupului restrâns de la conducerea parti-dului, poate fi sursa „supărării” conducerii, care a mers până acolo încât astăzi a cerut Camerei Deputaţilor dizolvarea propriului grup parlamentar, dând dovadă că nu cunoaşte Regulamentul Camerei.

Alături de colegii mei, intenţionez să contest această decizie atât în forurile partidului cât şi în instanţele judecătoreşti.

De asemenea, noi, membrii Grupului Parlamentar PP-DD, vom fi consecvenţi în deciziile luate şi vom reprezenta în continuare interesele oamenilor care ne-au votat, promovând, mai departe, acele proiecte ale PP-DD pe care le considerăm credibile, realiste şi în beneficiul omului de rând.

 

Deputat Gabriela Anghel

Newsletter

  1. Comentarii
  2. Noutati
  3. Top Stiri

Facebook

Statistici

Vizitatori
899
Articole
3417
Număr afișări articole
7259188
Vizitatori

Statistici

Azi435
Ieri591
Saptamana2244
Luna12248
Total2694379

Currently are 56 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de primarul ADRIAN DOBRE?

Conect

Parteneri

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.