In cateva zile Rafinaria Lukoil intra in revizie generala

Citeşte mai departe...Dupa ce inceputul de luna a debutat cu un incendiu, sfarsitul de luna incepe cu o revizie generala la Rafinaria Petrotel Lukoil. Peste doar cateva zile, mai exact pe data de 20 februarie, Rafinaria Petrotel Lukoil isi inchide temporar si in mare parte activitatea de productie. Acest lucru se datoreaza faptului ca unitatea este supusa unui plan bine stabilit de remont. Perioada de revizie generala este estimata sa dureze cam 50 de zile lucratoare. Chiar in cursul zile de astazi, pe poarta rafinariei au intrat doua reactoare fabricate la Compania Griro din Bucuresti. Aceasta revizie generala, face parte din planul de masuri conceput de conducerea rafinariei si vine sa completeze planul de retehnologizarea a echipamentelor din rafinarie, conform angajamentelor luate de companie in fata autoritatilor centrale. Odata cu finalizarea perioadei de revizie si punerea in functiune a instalatiilor, sunt sanse mari ca pe langa rafinarie sa isi faca simtita si prezenta celor de la Mediu. Astfel, cei de la Agentia pentru Protectia Mediului Prahova vor efectua masuratori in permanenta a parametrilor de calitatea aerului din aglomerarea Ploiesti prin cele sase statii automate de monitorizare a calitatii aerului care fac parte din Sistemul National de Monitorizare a calitatii aerului.

Sute de firme in insolventa, sute de firme radiate...urmeaza un nou val de radieri si insolventa in 2013?

Citeşte mai departe...Criza economica si a spus cuvantul si in anul 2012 in randul agentilor economici din judetul Prahova. Sute de firme au intrat in insolventa pentru ca nu au mai putut face fata crizei economice. La baza acestei situatii a stat si dorinta patronilor de a scapa de firmele care nu mai dau randament.Fenomenul s a accentuat extrem de mult spre finalul anului trecut. Numarul firmelor care au intrat in insolventa a crescut fata de anul 2011. Specialistii presupun ca unii patroni folosesc criza ca o acoperire pentru a scapa de firmele pe care nu le mai pot tine in viata, ori au prea multe datorii inregistrate.Tot pe fondul crizei economice zeci de angajatori au decis ca in anul 2012 sa apeleze la reduceri de personal pentru a si mai putea tin in viata firmele. In acest fel, sute de persoane si au pierdut slujbele anul trecut. In judetul Prahova, numarul persoanelor juridice aflate in procedura de insolveta la sfarsitul anului 2012 este de 1325 din care 475 in procedura generala de insolventa. Aproximativ  850 de administratori sunt in procedura simplificata, in timp ce aproximativ  700 de afaceri au fost inchise falimentate. Tot in anul 2012, au fost radiate de la Registrul Comertului peste 2670 de firme fie persoane juridice fie persoane fizice. Cu toate acestea, oficialii de la Registrul Comertului Prahova raporteaza si un numar insemnat de noi firme aparute pe piata. " In anul 2012, au fost inregistrate 1952 de societati comerciale si putin peste 2000 de PFA-uri, Inteprinderi Individuale si Inteprindere Familiala. Cresterea este una considerabila comparativ cu anul 2011, inceea ce priveste infiintarea de societati comerciale cresterea este de 103 % si respectiv 98%", a spus  Ilinca Simionescu , director la Registrul Comertului din Prahova

Impozitul de 3% va fi unul nimicitor

Specialistii din domeniul fiscal au intocmit un tablou al afacerilor ce vor fi afectate de criza financiara. Se pare ca afacerile care vor fi cele mai vizate de insolventa vor fi afacerile micilor comercianti. In ultimii ani, criza a afectat numerosi patroni care aveau afaceri in domeniul imobiliar sau in retail. Expertii in fiscalitate sustin insa ca in perioada urmatoare se va schimba tabloul afacerilor care vor fi ferite de norul insolventei. Se pare ca printre cei care nu vor putea sa-si plateasca datoriile anul acesta se vor afla in primul rand patronii care au mici afaceri. Aceste domenii, care vor fi afectate in perioada urmatoare, din cauza impozitelor de 3% la microintreprinderi, la PFA-uri. Cei care au, de exemplu o toneta mica vor fi obligati sa plateasca acei 3%, indiferent de castigurile pe care le au. Si la restaurante vor fi probleme. In ceea ce priveste transporturile, acestea au probleme si acum. Afacerile care vor merge pe plus, vor fi cele din domeniul medical, atelierele de reparatii auto.

Se cauta noi parteneri pentru un proiect in domeniul educatiei

Citeşte mai departe...21 ianuarie 2013- Orasul Huddinge din Suedia cauta parteneri pentru un proiect ce urmeaza sa fie depus ca aplicatie la cererea de proiecte a programului operational “Comenius Regio” (Programul “Lifelong Learning”). 

Ideea proiectului este orientata catre cresterea competentelor lingvistice si a celor sociale ale elevilor prin muzica, arta si miscare. 
Data limita pentru depunerea proiectului: 21 februarie 2013
Contact pentru cei interesati: Margaretha Lindh, Head of the School of Performing Arts in Huddinge Municipality,This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., +46 8 535 37501, GSM: +46 70 879 5135 

Descarca Fisa de descriere 

Sursa:www.uncjr.ro

Curtea de Conturi a Romaniei a depistat "gauri" de peste 900 milioane de euro la unitatile bugetare, in ultimii patru ani

Citeşte mai departe...In perioada 2008-2012, expertii ai Curtii de Conturi din toata tara, au verificat diverse institutii bugetare si au constata existenta unui prejudiciu de peste 900 milioane euro. Asta inseamna ca primari, presedinte de Consilii Judetene si alti conducatori de unitati bugetare au furat de au rupt, mai bine spus au facut japca la drumu’ mare. Cu aceasta suma de bani, se putea plati lejer pensiile o bunicica vreme, se putea moderniza un aeroport sau se construia o bucatica de autostrada.  Prin vocea presedintele Curtii de Conturi, Nicolae Vacaroiu, a sustinut in Parlamentul Romaniei in fata comisiile de specialitate buget-finante, ca prejudiciul total la autoritatile centrale si locale in perioada 2008-2012 se ridica la peste 900 milioane de euro. In acest sens, numai in anul 2011 au fost trimise catre Parchet 61 de "dosare destul de grele".
Nicolae Vacaroiu a fost intrebat in sedinta comisiilor despre prejudiciul inregistrat la autoritatile centrale si locale. "Legat de prejudicii, sunt doua paliere: unul legat de constatari directe. unde noi recuperam o parte din prejudicii in timpul controlului. Pentru celelalte, Curtea de Conturi da decizii conform legii. Nerespectarea deciziei Curtii de Conturi inseamna inchisoare de la sase luni la trei ani. Avem multa bataie de cap, peste 2.000-3.000 de procese in fiecare moment", a spus Vacaroiu. Fostrul Prim Ministru, Nicolae Vacaroiu, a mai adaugat ca, de cand este la Curtea de Conturi, nu a avut "vreun telefon legat de primari".
"Prejudiciul impreuna cu venitul la bugetul de stat pe 2012, am verificat pe anul 2011, dupa incheierea exercitiului bugetar, si cele doua la un loc se situeaza la peste 700 de milioane de euro, adica prejuduciul si venitul suplimentar pe care le aduce Curtea in special prin aceste decizii date", a mai sustinut seful acestei institutii. "Al doilea palier sunt constatari in care sunt elemente de natura penala. In 2011 s-au trimis la parchet 61 de dosare destul de grele. Prejudiciul in acest dosar, va dau o cifra globala pe toata perioada 2008-2012, de cand sunt la Curte, aceste dosare la Parchet au prejudiciul total de peste 900 de milioane de euro. Sunt in diferite stadii de solutionare", a mai spus Nicolae Vacaroiu.

Municipiul Ploiesti se "imbogateste" cu un nou MALL de 30 de milioane de euro

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image images/2012/economic/mall%20vest.JPG
There was a problem loading image images/2012/economic/mall%20vest.JPG

Citeşte mai departe...AFI Europe se lauda ca a semnat cu Raiffeisen Bank International Viena si cu subsidiara Raiffeisen Bank Bucuresti acordul de finantare in valoare de peste 30 de milioane de euro pentru finalizarea constructiei proiectului AFI Palace Ploiesti, se arata intr-un comunicat al AFI Europe Romania. AFI Palace Ploiesti este primul mall dezvoltat in centrul orasului Ploiesti, deschiderea sa fiind programata pentru 3 octombrie 2013. La finalizare, mall-ul va include peste 100 de branduri internationale de top ce vor ocupa cele doua etaje cu o suprafata inchiriabila de 28.000 de metri patrati. Mall-ul va avea in dotare 1.000 de locuri de parcare. In prezent, AFI Palace Ploiesti este inchiriat in proportie de 70%.

Prahovenii plateasc in medie cea mai mica spaga din Romania

Citeşte mai departe...Harta spagii din Prahova este diversa, in top este sanatatea, locul secund este atribuit invatamantului, podimul este ocupat de politie, iar lista poate continua cu transportatorii, mecanicii auto, expertii contabili cat si alti si nu mai spunem de functionarii publici din toate domeniile, etc. Exista acum un site unde puteti denunta toate sumele de bani pe care vi le cer angajatii statului. Micii inteprinzatori din Ploiesti si nunumai, platesc lunar sute de lei ca sa scape de amenzi. Garda, OPC, ITM si DSV sunt sisteme piramidale in care spagile circula ierarhic pana la liderii politici si se aduna anual sute de mii de euro. Spaga medie platita de prahoveni este 110 de euro, una dintre cele mai mici din tara. Anual, prahovenii dau spaga intre 20 de euro si 150 de euro, suma poate creste in functie si de gravitatea cazului. Profesori, medici si politisti se afla in topul spagarilor evidentiat de portalul www.piatadespaga.ro. Pe langa mica spaga colectata de la cetateni, functioneaza un sistem bine pus la punct care ii vizeaza pe patronii de firme. Site-ul care inregistreaza mica spaga, www.piatadespaga.ro, este un portal care inregistreaza in mod anonim denunturile legate de spagile date la nivel local. Rezultatele sunt agregate si afisate la nivel national iar utilizarea site-ului este extrem de usoara. Vizitatorul anonim apasa pe harta, introduce datele aferente institutiei respective si mentioneaza daca a dat sau nu spaga si cat a platit. El poate selecta si gradul de multumire fata de serviciul obtinut. Denuntatorul este protejat de anonimat iar probarea faptei de coruptie invocate este greu de stabilit. Este adevarat ca in judetul Prahova au fost raportate mai putine cazuri de spaga, dar asta nu inseamna ca prahovenii nu dau atentii la "smecheri".

Spaga in sanatate este colectata de toata lumea
In topul culegeri de spaga conduce detasat sistemul sanitar. In judetul Prahova spaga la doctor este cu mult media pe tara, iar "darul" este luat de la infirmiera pana la medicul chirurg. Numai vorbim de cabinetele medicale, aici spaga chiar daca uneori se mai da si in natura tot la putere este banu ca doar na e ochiul dracului nu!!!.La medicul de familie spaga merge de la o punga de cafea si pana la 50 de lei, iar la spital oscileaza intre 100 de euro si 500 in functie si de diagnostic. Tot la spital, cu atentie trebuie sa mergi la cadrele medicale medii si la infirmiere daca vrei ca ruda sa fie ingrijita ca la carte.  Pe lista locurilor unde se da spaga figureaza si Spitalul CFR, cu 500 de lei dati unui medic pentru tratament. Astfel de „tarife” similare sunt semnalate si la Spitalul Judetean. Pe langa spagi, pe lista apar si anomalii ale sistemului. Un medic te trimite la clinica privata a sotiei, a copiilor sau de ce nu a prietenilor care ofera comision pentru fiecare client in parte. Ca sa nu mai spunem ca iti intocmeste o reteta dar "te roaga" sa cumperi de la farmacia cutarica.
BAC-ul e 300 de euro, titularizarea mai scumpa
Scandalurile de anul trecut cu mii de elevi care nu au luat Bac-ul, au aprins fitilul in capul parintilor mai cu dare de seama. Pentru a nu se face de ras cu odrasla sa, parintii sunt dispusi sa plateasca si 300 de euro diploma de bacalaureat. Titularizarea -  o noua sursa de imbogatire a unor smecheri din Inspectoratul Scolar si nunumai. Este de stiut ca titularizarea cadrelor didactice, este acuma la mana directorilor de scoala. Nu este exclus ca acestia sa solicite "comisioane" sau de ce nu alte stimulente, gen sponsorizari pentru a masca infractiunea de spaga. Pe site, un student de la UPG, se lauda ca a data 500 de lei unui profesor ca sa-l promoveze la un examen.
Spaga de la RAR te scapa de griji
Cu cat birocratia este mai mare, cu atat mai repede se imbogatesc "baietii destepti" din sistemul public. Isteria creeta de taxa auto si inamtriculari, au dus la ingrosarea buzunarelor unor indivizi de la RAR si nunumai. Romanii mai inventivi, au apelat la trucuri mai ieftine si au "mutat" afacere in Bulgaria, inmatriculandu-si masinele acolo. Cu toate acestea, pentru Inspectia Tehnica Periodica (ITP), spaga anuntata trece de 50 de lei, asta in conditiile daca masina nu are probleme mai grave. Teoretic nu exista posibilitatea de a truca la ITP, dar intre teorie si practica este o diferenta mare. Asa ca nu America este tara tuturor posibilitatilor ci Romania, dar mai este pana cei de la Guiness book ne da certificatul de omologare.
La Politie spaga se poate negocia
Daca in alte state este rusinos sa fi politist la rutiera, in Romania este banos. Politistul de la Rutiera, pe langa salariu mai are sansa sa aduca la visteria familiei cel putin o jumatate de leafa. Politistii rutieri sunt si ei vizati de sesizari, dar in acest caz apare o particularitate: sunt semnalate cazuri in care nu s-a dat spaga. Buzunarele acestora se umple de bani in general in luna august sau decembrie cand vin acasa "stranierii" sau turistii. Aici, ai norocul ca poti negocia valoare "darului", in functie de ce prevederi legale ai incalcat.
Spaga, ca taxa de protectie
Cei fara „spate” politic platesc un fel de taxa de protectie, care variaza in functie de forta institutiei de control. „Cel mai mult se da la ITM, Garda Financiara, DSP si DSVSA. Aceste institutii au capacitatea de a suspenda activitatea firmei si de a aplica amenzi consistente, de ordinul miilor de lei. Un mic magazin de cartier da cateva sute de lei cand este controlat, iar suma variaza in functie de deficiente. Daca ai angajati la negru sau contabilitatea e vraiste, un 700 de lei multumeste pe toata lumea. Patronul prefera sa faca "cadouri" decat sa incaseze amenzi de ordinul miilor de lei si eventual dosar penal. Ca practica, daca se cotizeaza, se aplica o amenda minora pentru o neregula minora.Ce mai nefericiti sunt inspectorii de la DSVSA, acestia nu prea incaseaza bani ci preponderent produse. Ati vazut vreun inspector DSVSA la coada la macelarie? Banii si produsele colectate sunt "promovate" mai sus, la sefii de institutii si, apoi, spre cei care i-au sustinut politic pe acestia, produsele fiind considerate un bonus. Acesti inspectori actioneaza cel mai des in perioada Sarbatorilor de Paste si la Craciun, cand frigiderele alesilor trebuiesc umplute cu carne de miel, porc si vita. Sistemul piramidal al spagii este si unul dintre motivele pentru care in Romania au fost create multiple organisme de control care vizeaza, in mare, cam aceleasi lucruri. Spre exemplu, contabilitatea unei firme poate fi verificata de Garda Financiara, Inspectia Fiscala de la Directia Generala a Finantelor Publice si de echipele mobile de la Vama, daca firma vinde produse accizabile. Similar, Directia de Sanatate Publica, Directia Sanitara Veterinara si Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor au atributii care se suprapun in unele puncte.
Despre piatadespaga.ro
Piatadespaga.ro este un proiect al Asociatiei EPAS, scopul sau fiind de a trasa harta celor mai mici spagi din Romania si de a-i scoate in afara pietei pe cei care cer cei mai multi bani sau de a-i determina sa-si reduca pretentiile. Orice roman poate intra si raporta pe piatadespaga.ro unde a dat, dar si unde nu a fost nevoit sa dea mita, contribuind la transparentizarea pietei spagilor din Romania.
Piatadespaga.ro a fost finantat cu 5.000 de dolari americani de catre Asociatia TechSoup, in cadrul primei editii a competitiei ReStart Romania, un proiect independent, apolitic, care doreste sa implice cetatenii in rezolvarea online a unor probleme ale societatii. Asociatia EPAS are misiunea de a inspira cetatenii si organizatiile pentru a actiona responsabil in spatiul public. Proiectele EPAS pornesc de la nevoile si problemele imediate ale cetateanului, oferind resurse inovatoare, obiective si eficiente, prin colaborarea cu actori din mediul public si din cel privat.

Azi este ultima zi pentru depunerea Declaratiei 220

Citeşte mai departe...Program nou la Fiscul din Prahova
ANAF informeaza persoanele fizice care realizeaza venituri din cedarea folosintei bunurilor din derularea unui numar mai mare de 5 contracte de inchiriere sau subinchiriere la sfarsitul anului 2012, ca, incepand cu anul fiscal 2013, au obligatia sa declare aceste venituri care sunt definite ca venituri din activitati independente. Numarul de cinci contracte de inchiriere sau subinchiriere reprezinta contractele aflate in derulare la 31 decembrie 2012.

Obligatie
Contribuabilii care se afla in aceasta situatie au obligatia se depuna formularul 220 „Declaratie privind venitul estimat/norma de venit”, pana la 15 ianuarie 2013.
Pe baza datelor din formularul 220, organul fiscal competent stabileste platile anticipate si emite Decizia de impunere pentru plati anticipate cu titlul de impozit pentru anul 2013. Termenul limita pentru efectuarea platilor anticipate reprezentand impozit este data de 25 a ultimei luni din fiecare trimestru (25 martie, 25 iunie, 25 septembrie, 25 decembrie).
Pentru regularizarea impozitului, persoanele fizice au obligatia sa depuna formularul 200 „Declaratia privind veniturile realizate din Romania” pana la 25 mai 2014.

Organizarea contabilitatii
Persoanele fizice stabilesc venitul net in sistem real si conduc contabilitatea in partida simpla conform Ordinului ministrului Finantelor Publice nr. 1.040/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea evidentei contabile in partida simpla. Documentul principal pe baza caruia se tine evidenta veniturilor si cheltuielilor este Registrul jurnal de incasari si plati. Veniturile si cheltuielile luate in calcul pentru stabilirea venitului net sunt cele realizate la nivelul tuturor contractelor de inchiriere/subinchiriere aflate in derulare in anul de raportare.

Baza legala
Ordinul ministrului Economiei si Finantelor nr. 2.333/2007 pentru aprobarea procedurii privind declararea si stabilirea impozitului pe veniturile din cedarea folosintei bunurilor realizate din derularea unui numar mai mare de 5 contracte de inchiriere, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 868/2007; Ordinul ministrului Finantelor Publice nr. 1.040/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea evidentei contabile in partida simpla de catre persoanele fizice care au calitatea de contribuabil in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal; art. 61 alin. (2) din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Fiscul are un nou program de lucru

Incepand de azi, angajatii de la Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Prahova au un nou program de lucru. De luni pana joi, acestia vor lucra intre orele 8.00 si 16.30, pentru ca vineri, programul sa fie unul scurt, pana la 14.00. Programul de lucru cu publicul, insa, ramane neschimbat, adica luni, marti, joi si vineri de la 8.30 la 16.30, iar miercuri de la 8.30 la 18.30. Schimbarea programului de lucru al angajatilor Fiscului a fost posibila dupa ce sindicatele din cadrul Agentiei Nationale de Administrare
 

Datoriile au ingropat OTV. Reculul politic face victime

Citeşte mai departe...Potrivit antitepari.ro firma din spatele OTV, "Ocram Televiziune" SRL, a intrat în insolvenţă cu datorii de minim 12 milioane lei, iar datoriile la bugetele de stat depăşesc 2,5 milioane lei. Printre firmele care s-au inscris la masa credala se afla si "GMG Media Box" SA Bucuresti, actionar al OTV, cu 40 de milioane de euro, insa administratorul judiciar a refuzat. Printre creditori se afla chiar Dan Diaconescu cu suma de aproape doua milioane lei.

Lista completa a creditorilor o gasiti AICI si este furnizata de  financiarul.ro.

 “Ocram Televiziune" SRL Bucuresti raporteaza dificultati financiare si este in insolventa din data de 28.03.2012. Antitepari.ro ne mai informeaza ca asociatii Ocram sunt Dan Cristian Diaconescu, majoritar, cu 80,1%, si "GMG Media Box" SA Bucuresti (J40/6695/2010, CUI 23053330), cu 19,9%.

Mai trebuie mentionat ca “GMG Media Box”SA are ca actionari :

"PSV Company" SA, care este in reorganizare judiciara si are ca actionar majoritar, inregistrat in paradisul fiscal din Cipru, firma  "Elbahold" LTD.

Ceilalti actionari sunt "Asociatia Salariatilor din SNP Petrom" SA si insasi "PSV Company" SA, al carei nume initial a fost "Petromservice” SA.

In final, antitepari.ro ne instiinteaza ca lista datoriilor acumulate de firma lui Dan Diaconescu  mai include si doua creante sub conditie suspensiva: una salariala de 1,5 milioane lei, iar alta chirografara de putin peste 10 milioane lei (creditor "Bucuresti” SA).

Cariera politica a lui DD i-a atras multa simpatie in randul poplatiei, dar si multa dusmanie in randul politciienilor care s-au vazut amenintati de forta pe care o capata OTV, chiar pe trendul unei scaderi a audientei. Cu licenta retrasa, DD va putea vedea cine ii sunt cei fideli si cine sunt traseistii.

La vecini bulgari scad preturile la noi cresc

Citeşte mai departe...La ei se poate ieftini intretinerea, la noi se dubleaza conturile baietilor destepti pe spinarea celor multi. Gazele si energia termica s-au ieftinit in Bulgaria de la 1 ianuarie cu 9,8%, respectiv 3-7%, potrivit Comisiei de stat pentru reglementarea in domeniul energiei si apei (DKEVR). Guvernul de la Sofia a inregistrat cele mai importante scaderi ale preturilor la incalzire, cu reduceri mai mici in Varna, Burgas si Plovdiv, potrivit presei bulgare. Ieftinirea cu 9,8% a gazelor, aprobata la sfarsitul lunii decembrie de DKEVR, conduce la un pret de 656,47 leva (335,6 euro) pe 1.000 metri cubi de la 1 ianuarie 2013, cu 71,89 leva (36,7 euro) mai putin decat inainte. Directorul general al companiei de stat Bulgargaz, Dimitar Gogov, estimeaza ca veniturile operatorului vor scadea cu pana la 4 milioane leva (aproximativ 2 milioane euro) in primul trimestru al acestui an in urma reducerii pretului la gaze cu 9,8%, si cu nu 9,3%, cat recomandase compania. Ministrul bulgar al Economiei, Energiei si Turismului, Delyan Dobrev, a promis in decembrie ieftinirea gazelor naturale de la 1 ianuarie 2013, datorita scaderii costurilor productiei interne si negocierii unui contract mai avantajos de livrare cu grupul rus Gazprom, care prevede o reducere cu 20% a pretului. Productia interna a Bulgariei acopera aproximativ 15% din consum, restul fiind importat din Rusia.
 

Newsletter

Facebook

Statistici

Vizitatori
303
Articole
3389
Număr afișări articole
6699619
Vizitatori

Statistici

Azi170
Ieri540
Saptamana710
Luna16956
Total2566610

Currently are 174 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de activitatea primarului IULIAN BADESCU?

Da - 15.8%
Nu - 84.2%

Total votes: 2585
The voting for this poll has ended on: 28 Oct 2015 - 00:00

Conect

Parteneri

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.