Dupa doi ani// Delta ACM e in tot si toate. Badescu a semnat contractul de executie lucrari pentru ,odernizarea liniei de tramvai

Citeşte mai departe...Primarul Municipiului Ploieşti, domnul Iulian Bădescu, a semnat în aceasta dimineaţă contractul de execuţie lucrări pentru modernizarea linei de tramvai, în cadrul proiectului Creşterea mobilităţii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 cu lucrări vizând calea de rulare, staţii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilităţi, material rulant, elemente de semnalizare şi automatizare - etapa a II-a: str. Gheorghe Doja, de la intersecţia cu str. Candiano Popescu,  până la Gara de Sud”.

 

Câștigătorul licitației de atribuire a contractului de lucrări este Asocierea: SC DELTA ANTREPRIZĂ CONSTRUCŢII MONTAJ 93 SRL – SC MARTIN ROSE ROMANIA SRL – MARTIN ROSE MBH&CO.KG – ELEKTROLINE a.s., având un preț ofertat de 42.533.751,25 lei, fara TVA, durata de execuție fiind de 15 luni de la data semnării contractului.

 

Sursa de finanţare: bugetul local al Municipiului Ploieşti şi asistenţa financiară nerambursabilă din cadrul Programul Operaţional Regional 2007 – 2013.

 

Obiectul contractului de lucrări presupune realizarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de transport public, aferentă liniei de tramvai 101, etapa a II-a,  pe o lungime de 5,850 km cale simplă de rulare şi  implică realizarea următoarelor măsuri:

-  refacerea infrastructurii şi suprastructurii căii de rulare a tramvaiului;

-  refacerea liniei aeriene de contact;

-  refacerea stâlpilor de susţinere a reţelei de contact;

-  amenajări ale amprizei de tramvai, inclusiv a staţiilor de tramvai;

-  amenajări legate de colectarea şi evacuarea apelor din precipitaţii şi a apelor de infiltraţie;

-  reabilitarea infrastructurii rutiere.

Trafic blocat in centrul Ploiestiului din cauza Delta ACM. Nu se poate lucra pe timp de noapte?

Citeşte mai departe...Astazi in jurul orelor 10.00 traficul, in zona centrala, era blocat pe doua benzi. Initial, am crezit ca este vorba despre un accident, dar nu era asa. O portiune de 20 de meri liniari, de la stop inspre Omnia era blocata de angajatii firmei Delta ACM, care vroiau sa asfalteze zona denivelata din fata Hotelului Berbec. Lucru laudabil, numai ca sa faci un asemenea deranj in trafic pentru cativa metri de asfalt turnat, denota o lipsa de strategie. Astfeld e lucruri mici se pot face noaptea, chiar la temperaturi sub 0 grade Celcius, daca ai produsul necesar. De curiozitate n-am uitat si noi pe net sa vedem cam ce produs s-ar fi impus pentru a rezolva problema. Cu minimele noastre cunostinte in domeniu, am aflat ca este vorba despre emulgator pentru obtinerea emulsiilor bituminoase pentru asfaltarea la rece a drumurilor( vezi AICI un exemplu)

Daca punem pe seama comoditatii celor de la Delta ACM, nu e bine. Daca punem pe seama dezinteresului fata de confortul ceteteanului, iar nu e bine. In cel mai “fericit” caz o putem pune pe seama zgarceniei Delta ACM, care prefera, poate, sa cheltuiasca mai putin si sa scoata cat mai mult din contractul cu primaria.

Poate, pe viitor, aceasta firma va lua in calcul ca acest gen de lucrari mici se pot face pe timp de noapte, mai ales atunci cand sunt conditii de lucru, cum se intampla acum in Ploiesti. De bataie de joc suntem satui!

Rosal deszapezeste cu rotile masinilor. Plugurile stau ridicate, ca sa nu consume motorina

Citeşte mai departe...Nu uitati se semnati petitia pentru rezilierea contractului cu Rosal, AICI. Dati mai departe sa fim cat mai multi

Cu chiu cu vai, Rosal a catadicsit sa deszapezeasca artele principale. Nametii au fost transferati in mormane de zapada care blocheaza masinile si parcarile. Vorbim despre arterele principale.

Cand vine vorba despre strazile de la periferie, Rosal asteapta, probabil, ca sa vina soarele, pentru ca soselele sa fie deszapezite. Asa se intampla si pe strada Vintileanca, din sudul municipiului, ieri in jurul pranzului, unde dupa patru zile de la ninsoare, o masina a operatorilui de salubritate s-a rupt in figuri, facand rotocoale pe nameti. Dupa cum am observat cu totii, practicile soferilor Rosal sunt acelea de a intra …in forta, cu plugul ridicat, din considerente de ordin economic, adica sa nu se mai consume atata motorina pentru fraieri ca noi. Facturile grase oricum se vor face, banul curge, noi ne facem ca muncim, primaria ne plateste pe bune.

Astfel, dupa cum vedeti in poze, modul in care angajatii Rosal incearca sa rezolve problema se rezuma la trecerea unor ditamai masinile, cat de cat dotate, care fac deszapezirea cu rotile si nimic mai mult.

Citeşte mai departe...Atragem atentia atat Rosal, cat si reprezentantilor primariei sa nu ma invoce criza, pentru ca e vorba de zapada asternuta pe 50 de centimetri in inaltime. Daca am fi avut soarta nefericita a celor din judetele Braila si Vrancea, probabil ca cei de la Rosal, Iulian Badescu si ai lui ar fi spus ca a venit apocalipsa.

Un alt aspect pe care as vrea sa il subliniez si sper ca Iulian badescu sa citeasca, este acela ca ar fi bine sa nu mai ceara intelegere de la cetatenii carora nu s-a sfiit anul trecut sa le majoreze taxele si impozitele si, mai ales, sa le elimine subventia la caldura, dupa ce, in prealabil a majorat si tariful gigacaloriei la 271 lei. Inainte sa ceri, trebuie sa oferi domnule primar.

Daca chiar vrea sa se faca util, primarul ar trebui sa initieze o hotarare de Consiliu Local sau sa o modifice pe acea in care amenda maxima pentru Rosal este de 2500 lei, prin care sa stabileasca criterii de evaluare a activitatii si, pentru neindeplinirea lor, sa nu se mai efectueze platile. Amenda de 2500 lei e floare la ureche, dupa ce Rosal incaseaza milioane de lei sau cat o incasa.

Proiectul HCL cu privire la banii pentru Asociatia “Lupii Galbeni” nu mai e pe ordinea de zi. Explicatia e halucinanta

Citeşte mai departe...Dupa ce a fost revocata sedinta extraordinara de vineri 7 februarie, in care se regasea suspendarea contractului de colaborare dintre primaria Ploiesti si Asociatia “Lupii Galbeni”, care face obiectul unei cercetari DNA, astazi nu se mai regaseste pe ordinea de zi. Pe de o parte, inlaturarea acelui proiect de suspendare a contractului mentionat este un lucru bun pentru suflarea petrolista, pentru echipa, care are de primit 1,7 milioane de euro. Totusi, incepand de acum, lucrurile sunt cu adevarat in ceata.

Vineri , sub presiunea anchetei DNA, initiatorii proiectului, respectiv consilierii Iulian Teodorescu, Gheorghe Sîrbu, George Pană, Costel Horghidan, Marcian Cosma, Adrian Lupu şi Cristian Dumitru promovau acest proiect. Astazi, cand are loc sedinta extraordinara reconvocata, proiectul nu se regaseste pe ordinea de zi. Dupa cum stim, saptamana trecuta, pe 5 februarie, a avut loc dezbaterea bugetului, fapt care a multiplicat numarul proiectelor HCL, redistribuind sume de bani.

Pentru ca am vrut sa ma lamuresc cu privire la aceasta situatie, a contacatat telefonic pe viceprimarul Iulian Teodorescu si pe Alina Istratescu, purtatorul de cuvant al primariei Ploiesti, pentru a avea un raspuns. Viceprimarul nu a binevoit sa raspunda la telefon. “Din cate stiu, domnul primar a afirmat ca proiectul a fost scos de pe ordinea de zi pentru ca se impunea sa fie alocate sume catre scoli”, ne-a spus Alina. Am rugat-o, ca peste o ora, sa imi dea un raspuns oficial, pentru ca acesta este fara logica, fie ea si administrativa. Din pacate, nu a mai raspuns la telefon, dar mai asteptam si vom reveni cu amanunte.

Argumentam lipsa de logica a declaratiei. Suma de premiere, din care au ramas de achitat 1,7 milioane euro este prevazuta intr-un contract incheiat intre primaria Ploiesti si Asociatia Comunitara “Lupii galbeni”, iar proiectul HCL suspenda numai alocarea acestei sume si nu contractul. Astfel, explicatia cum ca banii se redirectioneaza catre scoli, este puerila, pentru ca orice suma s-ar aloca scolilor nu poate fi luata din acest contract existent la aceasta data, deoarce aceasta suma este sau ar trebui sa fie prevazuta in buget. Pentru ca sa fie redirectionate sume de bani din 1,7 milioane euro contractati, primaria trebuie sa suspende, daca nu sa rezilieze contractul de premiere al echipei Petrolul. Altfel, fiind in vigoare contractul, banii trebuie platiti pentru performantele Petrolului, pe care le asteapta suporterii de ani de zile.

Asteptam un raspuns plauzibil, real, legat de viitorul contractului de colaborare dintre primaria Ploiesti si Asociatia Comunitara “Lupii Galbeni” pentru a evita un conflict major cu suporterii care sunt neinduratori cand vine vorba de echipa lor de suflet. Consecintele pot fi foarte grave, iar minciuna nu tine loc de alinare pentru nimeni!

Dupa ce a sustinut ca e multumit de Rosal, primarul a amendat firma cu 2.500 lei. Mare smecherie, rezilierea contractului e baza

Citeşte mai departe...Mai jos aveti un comunicat din partea primariei, in care suntem instiintati ca primaria a amendat Rosal cu suma de 2.500 lei. Ar fi important de stiut cati bani va incasa Rosal pentru “neindeplinirea in mod corespunzator a operatiunilor de deszapezire din oras”. Astfel am putea constata ca amenda e doar o tragere de ureche, fata de sumele pe care le incaseaza operatorul de salubritate si de-aia isi si permite sa isi bata joc de noi. Prin aceste amenzi, primarul nu face decat sa incurajeze bataia de joc a Rosalului care, la adapostul unei amenzi modice, pe care o primeste an de an, incaseaza sute de mii de lei. Fata de disconfortul creat de acest operator, o amenda ca aceasta nu valoreaza nimic, este doar praf in ochii nostri , pe care municipalitatea ni-l arunca pentru a ne prosti. Este o practica nedemna a primarului, oricar ar fi el, fata de oamenii care i-au acordat increderea.

CEREM REZILIEREA CONTRACTULUI. Daca esti din Ploiesti, semneaza petitia AICI
Comunicat de presa:

Primăria municipiului Ploieşti a amendat operatorul de salubritate pentru neîndeplinirea în mod corespunzător a operaţiunilor de deszăpezire din oraş.

SC Rosal SA a fost amendată cu suma maximă de 2500 de lei, prevăzută în HCL 412/2009 privind regulamentul de salubritate, pentru organizarea defectuoasă a operaţiunilor de deszăpezire : unele maşini au fost găsite circulând cu lama ridicată.

Inspectorii RASP, Poliţia Locală şi Poliţia Municipiului Ploieşti vor monitoriza in continuare actiunile de deszăpezire si vor actiona in consecintă daca acestea nu se desfasoară conform contractului.

Atentie Rosal, pana dispari din Ploiesti. Noi reglementari pentru activitatea de salubritate

Citeşte mai departe...Recent a trecut de Camera Deputatilor, ca for decizional, proiectul de L E G E pentru modificarea si completarea Legii serviciului de salubrizare a localitatilor nr. 101/2006. Nimic nou pana aici, numai ca modificarile cu pricina vin cu doua aspecte deloc de neglijat, in contextul in care activitatea de salubritate este, de multe ori, ingreunata. Ceea ce vom spune nu vine in sprijinul Rosal, pentru a carei disparitie din Ploiesti militam in continuare, doar atragem atentia autoritatilor si operatoruluid e salubritate viitor, ca nu vor mai avea posibilitatea sa se planga atunci cand vor fi acuzati ca Ploiestiul pute.

Apropo de Rosal, cei din Ploiesti nu uitati sa semnati petitia pentru rezilierea contractului dintre primaria Ploiesti si Rosal, AICI.

Sa revenim la oile noastre… juridice si sa spunem ca modifciarile care ne-au atras atentia in mod deosebit sunt in numar de trei. Astfel, se defineste foarte clar cine este proprietarul gunoiului, ce patesc cei care smotocesc ghenele si, ce obligatie are operatorul de salubritate pentru a evita suspiciunile legate de incarcarea facturilor pentru cantitatea deseurilor transportate.

La articolul 2, după alineatul (3) se introduc opt noi alineate, iar alineatele 36 , 37 si 38 vor avea  următorul cuprins:

(36) Unităţile administrativ-teritoriale au calitatea de deţinător legal al deşeurilor municipale şi deşeurilor similare, depozitate în recipientele amplasate în aria lor teritorială.

(37) Preluarea deşeurilor din recipientele şi/sau containerele amplasate în punctele de colectare de către alte persoane decât operatorii licenţiaţi pentru prestarea activităţii în aria de delegare respectivă constituie infracţiune de furt şi se sancţionează potrivit legii.

(38) Operatorii licenţiaţi de către A.N.R.S.C. pentru prestarea activităţii de colectare separată şi transport separat al deşeurilor au obligaţia să ţină evidenţa şi să raporteze lunar autorităţilor administraţiei publice locale şi A.N.R.S.C. cantităţile predate operatorilor economici care desfăşoară activităţi de tratare a deşeurilor, pe fiecare tip de deşeu.

Prin urmare, detinatorii legali ai deseurilor municipale vor fi chiar primariile( unitatile dministrativ-teritoriale), fapt care, desi suna un pic ridicol, defineste clar conceptul de gunoi municipal si, mai ales, posibilitatea facturarii lui.

Un alt aspect important este ce se intampla cu cei care scormonesc in ghenele de gunoi si isi insusesc obiectele de acolo. Ei comit infractiunea de furt si pot fi trimisi in fata instantei de judecata pentru aceasta reglementare penala, fiind chiar in situatia de a face puscarie, daca sunt gasiti vinovati.

Ultimul aspect pe care il semnalam este cel legat de obligativitatea operatorului de salubritate de a tine o evidenta si de a raporta lunar atat autoritatilor cat si ANRSC cantitatile predate celor care trateaza deseurile. Astfel, se evita, in masura in care operatorul de salubritate este onest, orice suspiciune legata de umflarea facturilor.

Cei care doresc sa consulte legea la care facem referire si care va fi promulgata in perioada imediat urmatoare, o pot face AICI.

Firma Rosal a fost, din nou, prinsa cu chilotii in vine. Cerem, a doua oara, rezilierea contractului!

Citeşte mai departe...Oricat de binevoitor as vrea sa fiu cu primarul Iulian badescu, domnia sa nu ma lasa sa fiu asa. Ieri, pentru ca promisesem prietenilor mei de pe Facebook am ales sa fac o tura, pe jos, de la Piata Mihai Viteazu’ pana la Catedrala. Mi-am pus ghetele si am pornit la drum pentru ca prietenii mei spuneau ca sunt nemultumiti de modul in care Rosal intelege sa curete strazile de zapada. Era intre orele 19.00 si 20.00.

Trebuie sa spun ca pe trotuare a trebuit sa imi croiesc anevoios drum catre Catedrala, dar asta cred ca tine de serviciile Societatii de Gospodarire Urbana Ploiesti si, dupa cum vedeti in poze, pe alocuri era facuta partie, probabil de oamenii care trecusera prin zona in cursul zilei.

Trotuarele ca trotuarele, si ele sunt tot domeniu public si trebuie curatate, unele de catre cetateni( cum face apel municipalitatea in scopul de a transfera responsabilitatea) altele de SGU, ca administrator al lor. Cel mai dureros pentru noi este modul in care Rosal intelege, an de an, sa curete soselele, sa intervina cu rapiditatea melcului si, apoi, sa ceara o caruta de bani de la primarie.

Atragem atentia ca solicitam sa fie facute publice facturile catre Rosal, precum si justificarea consumului si manoperei. Citeşte mai departe...Modul in care se prezinta primaria prin intermediul comunicatelor de presa este unul remarcabil, minsa pe teren lucrurile stau altfel decat in birou(vezi mai jos comunicatul).

Din pacate, Rosal dezamageste din nou, firma este luata prin surprindere an de an, iar banii contribuabililor ajung in buzunarele lor chiar daca freaca menta, asa cum au facut si de data asta. A plati Rosal acum, dupa ce este evident ca pe strazi, in prima zi de ninsoare nu a intervenit asa cum trebuia este o mare greseala, pentru care cei care fac platile, fara o evaluare exacta, ar trebui sa raspunda.

Ne punem intrebarea ce inseamna in alte tari o deszapezire eficienta, pentru ca la noi totul este lasat la voia naturii. Dupa 24 de ore de ninsoare, pe jos era inca polei, strazile erau curatate de masinile care trecusera pe ele, iar solutia antiderapanta lipsea, cel putin pe artera principala pe care eu am vizitat-o, pentru a ma edifica.

Cerem inca o data REZILIEREA CONTRACTULUI DINTRE PRIMARIA PLOIESTI SI ROSAL  si sanctionarea drastica a acestei firme care isi bate joc de cetatenii Ploiestiului, cetateni din ai carui bani traieste de ani de zile. Este intolerabil modul in care Rosal intelege sa deszapezeasca in fiecare an, pe Citeşte mai departe...principiul “las-o ma ca merge-asa”, iar primarul, oricine ar fi el sa taca si sa ii bage bani in cont, fara o evaluare comparativa cu orice oras occidental.

Intrebarea mea ar fi: De ce se mai intalnesc atatea institutii, daca rezultatul e nesatisfacator?

Iata si comunicatul primariei trimis astazi:

Comandamentul de deszăpezire al municipiului Ploiesti, coordonat de domnul primar Iulian Badescu s-a intrunit astazi la ora 11.30 la sediul primariei.

Au fost prezenţi la comandament viceprimarul Iulian Teodorescu, seful comandamentului de deszăpezire, comandantul Politiei Municipiului Ploiesti – comisar sef Cristian Manea, directorii instituţiilor subordinate Consiliului Local – RASP,  SGU, SC TCE SA,  Politia Locala.

La aceasta ora se intervine conform procedurii legale si a programului aprobat pe Urgenta I – arterele principale, poduri, pante, intersectii, spitale, scoli, dar si pe legaturile cu strazile secundare din Urgenta II. Utilajele mici  cu lama si frezele intervin pentru degajarea trotuarelor.

Citeşte mai departe...170 de lucratori ai SGU si Rosal degajeaza cu lopata trecerile de pieton si statiile pentru transportul in comun, dar si aleile din cimitire. De asemenea, lucratorii Sc Hale si Piete degajeaza zapada de pe trotuarele din jurul pietelor agroalimentare.

Conducerea municipiului Ploiesti a solicitat companiilor Coca Cola, BAT, Bergenbier, Aquila sa-si planifice activitatea logistica astfel incat sa nu puna in pericol traficul din zonele adiacente fabricilor – tirurile care vin in zona vor fi directionate sa parcheze in afara municipiului Ploiesti sau in incinta unitatilor respective conform reglementarilor in vigoare.

Municipalitatea face apel la ploiestenii sa fie atenti unde îşi parcheaza masinile, pentru a nu impiedica accesul utilajelor de deszapezire. In cadrul comandamentului reprezentantii SGU au fost abilitaţi să ridice maşinile care obstrucţionează operatiunile de deszăpezăre.

Totodată, facem apel la persoanele fizice si la  agenţii economici ce îşi desfăşoară activitatea în zone aglomerate, cu un trafic pietonal intens, sa  cureţe zăpada din faţa sediilor, a magazinelor şi a locuinţelor.  Pentru a veni în sprijinul asociaţiilor de proprietari operatorul de salubritate a pus la dispoziţia acestora saci cu material antiderapant. Până în Citeşte mai departe...Citeşte mai departe...Citeşte mai departe...momentul de faţă  societatea Rosal a distribuit 1000 de saci cu material antiderapant.  Obligaţia de a indeparta zăpada este prevăzută  în HCL nr. 228/2006 pentru aprobarea regulamentului privind stabilirea unor masuri pentru gospodarirea Municipiului Ploiesti. Astfel,   sanctiunile aplicate de Politia Locala Ploiesti  sunt cuprinse intre 500 si 1500 de lei pentru persoanele fizice si intre 1000 si 2500 de lei pentru persoanele juridice.

Rosal este protejata de contract, dar si asa, nu a fost in stare sa gestioneze deszapezirea. Avem argumente sa cerem rezilierea- intra sa le vezi

Citeşte mai departe...Daca esti din Ploiesti, semneaza petitia AICI. Dupa ce vei citi mai jos te vei convinge ca Rosal este departe de indicatorii de perfomanta stabiliti in contractul cu Primaria, pe care noi il vrem reziliat.

Am inceput sa rasfoim contractul dintre Primaria Ploiesti si SC Rosal SA, pentru a aduce argumente primarului Iulian Badescu, in sustinerea petitiei de reziliere a acestui act. Indicatorii de perfomanta, stabilit in contract sunt departe de a fi indepliniti, in ceea ce priveste deszapezirea, caci despre ea vom vorbi in acest material. Colectarea deseurilor si activitatea de curatenie a cailor publice vor face obiectul altui articol, dupa ce vom studia mai in amanunt datele problemei. In imaginea alaturata, veti vedea, totusi, indicatorii de performanta din Anexa nr.  6, legati de curatenia cailor publice, pe care, deocamdata, va rugam sa nu-I luati in seama. Uitati-va, doar la ce este incadrat cu chenar rosu.

Asadar, trebuie spus, din start, ca dupa ce am studiat aceasta parte a contractului, legata de deszapezire am ajuns la concluzia ca e sublima, dar lipseste cu desavarsire. Sau, aproape cu desavarsire, ca sa nu fim rautaciosi. Astfle, la Capitolul II, art. 2, lit a) se mentioneaza o activitate legata de deszapezire care “suna” asa:

-          Curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei si inghet

In rest, mai gasim prevazuta activitatea de deszapezire, in tabelul alaturat, cu indicatorii de perfomanta care, daca nu sunt respectati se poate cere rezilierea contractului. Ceea ce noi facem prin cererea pe care v-o adresam de semnare a petitiei AICI.

Citeşte mai departe...Conform Anexei nr. 6, suprafata curatata de zapada este de 6.000.000 mp. Dupa cum vedem in tot orasul zapada este adunata in mormane imense de zece zile de cand a inceput ninsoarea, desi nu a nins abundent decat vreo trei, maxim. Primul indicator specificat, primul nerespectat.

Al doilea, “suprafata curata gheata- 150.000 mp”, fara sa avem datele de la RASP, presupunem ca nu este nici el respectat, avand in vedere ca temperaturile nu au fost atat de scazute ca sa permita inghetarea cailor de acces publice. Deci, pica si al doilea indicator de performanta.

Utialeje in functiune, conform Anexei nr. 6, trebuie sa fie in numar de 20 dar, dupa cum veti vedea in tabelul de mai jos, acestea sunt numai cele cu lama. Asa ca degeaba cerem noi freze si alte utilaje performante, pentru ca Rosal s-a blindat prin acest contract facut in mandatul Volosevici si nu i se pot imputa. Performanta cu acele utiljae cu lama este zero barat, chiar in conditiile unei ierni blande asa cum a fost la Ploiesti pana acum. De asemenea, dupa cum vedeti, este prevazut tarif pentru "indepartat polei si zapada pana la 5 centimetri", ceea ce o ineptie, pentru ca nu s-a facut contract cu Dumnezeu, pentru nisori minime, spre exemplu. Singura masura care se impune este ca, prin act aditional, sa se prevada achizitionarea unor utilaje perfomante sau, macar obligativitatea, inchiirierii lor. Asta in cazul in care nu se reziliaza contractul cat mai repede, pentru ca, adsa cum demosntram aici, exista o multime de caluze incalcate, care pot sta la baza rezilierii.

Cel mai interesant capitol este legat de “numarul de sesizari la Dispeceratul Primariei”, adica acesta trebuie sa fie zero, ca si activitatea Rosal de pana acum, in ce priveste deszapezirea. Intr-o emisiune tv, primarul iulian Badescu, daca imi aduc bine aminte, anunta ca s-au inregistrat 180 de sesizari, numai in primele trei zile. Alt argument pentru reziliere.

“Numarul de sesizari primite prin programul de audiente al serviciului” si “numarul de sesizari scrise”, cuprinse in Anexa nr. 6 nici nu mai fac obiectul discutiei dupa atatea argumente.

Citeşte mai departe...In concluzie, cerem primarului, daca ii pasa de cetateni, sa rezileze acest contract, avand la dispozitie art. 14.1 si art. 14.2 si argumentele prezentate mai sus. Dar in primul rand nemultumirea populatiei fata de modul in care Rosal intelege sa deszapezeasca Ploiestuiul.

Nu am initiat acea petitie pe care va rugam sa o semnati cat mai multi, pentru a face loc Romprest-ului lui Florian Walter. Nu ne intereseaza acest persoanj si ingineriile lui financiare. Ne intereseaza ca la viitoarea licitatie, in caietul de sarcini sa fie prevazute foarte clar cele peste 800 de strazi si trotuare aferente care reprezinta caile publice de acces, numarul si specificul utilajelor perfomante( neaparat si freze) si lucrul in schimburi al viitorului concesionar. Sa nu mai vedem angajati ca unii dintre cei ai Rosal, care cer populatiei bani pentru deszapezire, desi firma la care ei lucreaza are obligatia s-o faca de la sine, contra cost. Noi, la randul nostru, avem obligatia sa deszapezim in dreptul caselor si asociatiilor noastre de proprietari, in care locuim cu toate ca nu asta este regula, ci exceptia.

Regula este aceea ca orice furnizor viitor de servicii de salubritate trebuie sa respecte contractul care trebuie sa prevada reguli clare, pentru a nu se mai intampla blocajele care au loc an de an, din cauza neputintei Rosal.

Demisie la primarie. Corina Ungureanu se pregateste de europarlamentare

Citeşte mai departe...Am decis să demisionez din funcția de consilier pe probleme de sport al primarului municipiului Ploiești. După îndeplinirea formalităților legale necesare, activitatea mea în  funcția mai sus menționata va înceta efectiv în data de 15 februarie 2014.

Am luat această hotărâre pentru a-mi concentra întreaga putere de muncă în campania pentru alegerile europarlamentare din mai 2014.  Consider că decizia pe care am  luat-o este una corectă şi conformă atât cu dorința mea de a obține un mandat în Parlamentul European, cît și cu respectul pe care îl port concetățenilor mei; nu ar fi normal să fiu remunerată din bani publici atâta timp cât voi fi angrenată, în nume personal, în cursa electorală pentru Bruxelles.

Le mulțumesc,  pe această cale, tuturor acelora cu care am colaborat din iulie 2012 până în prezent și le urez mult succes în tot ceea ce vor întreprinde de acum  înainte pentru promovarea și susținerea activităților sportive la nivel local.

N.R. Ne abtinem de la comentarii...e si ea mica si nu stie ce face:))) Succes!

Newsletter

Facebook

Statistici

Vizitatori
394
Articole
3391
Număr afișări articole
6769836
Vizitatori

Statistici

Azi53
Ieri452
Saptamana3110
Luna15348
Total2583745

Currently are 82 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de activitatea primarului IULIAN BADESCU?

Da - 15.8%
Nu - 84.2%

Total votes: 2585
The voting for this poll has ended on: 28 Oct 2015 - 00:00

Conect

Parteneri

f_145_145_15658734_00_images_parteneri_sindalimenta145.jpg

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.