Presedintele F.N.P.A: Masacrul mieilor de Paşti – Tradiţie păgână pentru “sărbătorirea” Învierii Domnului

Citeşte mai departe...Este incredibil şi inadmisibil că cele mai sfinte zile ale creştinătăţii, Crăciunul şi Paştele, adică Naşterea şi Învierea Domnului, aducătoare de Viaţă, sunt “celebrate” prin moarte, ucidere.
Oamenii aleargă în această perioadă cu disperare şi frenezie să taie animalele din curte, de la ţară ori să le achiziţioneze gata omorâte şi tranşate de alţii.

Este la fel de inadmisibil că preoţii, în marea lor majoritate, nu corectează aceste tradiţii păgâne şi anticreştine, lipsite de moralitate şi compasiune - calităţi care sunt, de altfel, promovate atât în creştinism cât şi în biserică.

Este cât se poate de evident că “Să nu ucizi” nu este o poruncă care se referă numai la a nu ucide oameni, însă şi această evidenţă este ocolită, cu bună ştiinţă, de majoritatea slujitorilor bisericii, adică cei ce ar trebui să reprezinte glasul lui Dumnezeu pe Pământ. Inerţia preoţilor în faţa acestor masacre ar fi explicabilă prin faptul că sunt la fel de dominaţi de poftele stomacului pe care le pun înaintea oricărei reguli creştine şi morale. Însă nu este un fapt acceptabil având în vedere că societatea caută să se sprijine pe un model corect, demn şi real creştin şi pe care în general îl caută în slujitorii Bisericii.

Mielul, o reprezentare imaculată a copilăriei, vieţii, veseliei, fericirii, purităţii, simte cu toată fiinţa lui că i se va lua viaţa, plânge şi se aşează în genunchi, ca un ultim strigăt de disperare pentru a-i fi lăsată. Viaţa - pentru care omul nu poate decide. Nimeni nu a dat omului acest drept.

PapaFrancisc a declarat: “Uciderea mielului de Paşte nu are nici o baza în tradiţia creştină, ci mai degrabă îşi are rădăcinile în Vechiul Testament. Este un ritual sângeros, în contradicţie puternică cu conceptul Învierii, care aduce cu sine reînnoirea de credinţă şi speranţa. Este un ritual ce nu este necesar într-o societate că a noastră, deja cufundată în violenţă şi moarte, care serveşte doar pentru a satisface interesele industriei alimentare."

Îndemnămoamenii să adopte o conduită în acord cu principiile de morală, să conştientizeze acest act barbar, să conştientizeze că fiinţele nu sunt “produse de consum” şi că noi avem un infinit de alternative.

Un Paşte Fericit!
 
Carmen ARSENE
 
Preşedinte
Federaţia Naţională pentru Protecţia Animalelor (FNPA)

Anunt T.C.E// Cum vor circula autobuzele in Ploiesti de Paste

Citeşte mai departe...Începând  cu  data  de  12.04.2015,  în  zilele  de  sâmbătă  şi  duminică,  în  intervalul  9:00-19:00,  se  repune  în  funcţiune  traseul 40 barat Hale Catedrală – Parc „Constantin Stere” Bucov,  care  are  ruta  si  staţiile  următoare:

-sens spre Parc: str. Emile Zola-Erou Calin Catalin – Romana– Gh. Doja-Neagoe Basarab-Buzaului-Postei-Ştrandului-D.N.1B-Parc Bucov, cu staţiile Hale Catedrală, Sf. Vineri, Parc Obor, Complex Bereasca, Strand, SC Aldini, Intrare Bucov şi Parc Bucov;

-sens spre Hale Catedrală: str.Parc Bucov-D.N.1B – Strandului – Prelungire str. Apelor - Calomfirescu-Ion Creanga-Postei-Buzaului –Neagoe Basarab – Ghe Doja –Valeni - Carpaţi – Emile Zola, cu staţiile Parc Bucov, Strand, Complex Bereasca, Cămine Obor, Sf. Vineri  şi  Hale  Catedrală.

Pentru  Cartierul  Bereasca, in zilele de sambata si duminica,  se  va folosi  traseul 40 Hale Catedrală-Bereasca, cu  intrare prin  Bereasca  si  care  va  circula  în  intervalul  5:30 – 23:12 .

S.C. T.C.E. S.A. PLOIEŞTI    

7card, disponibil și ploieștenilor din luna martie. Valoarea medie a abonamentului plătit de prahoveni este de 90 de lei

Citeşte mai departe...Începând cu luna martie, 7card a devenit disponibil și angajaților din Ploiești. Abonamentul 7card permite accesul utilizatorului la diferite centre sportive din oraș, atât pentru orele de fitness, cât și pentru cele de aerobic. Printre centrele sportive aflate în rețeaua 7card Ploiești se numără Moving Express, Gold Gym, Freeline Fitness, MaxGym Club, Fitness Club Nico etc.

La nivelul pieței de fitness din Ploiești, bugetul mediu lunar pentru un abonament la o sală de sport este de 125 de lei, prin comparație cu abonamentul 7card, care este cu aproximativ 20% până la 40% mai mic, în funcție de companiile ce îl oferă ca beneficiu angajaților. Din totalul abonamentelor făcute, 60% sunt pentru femei. De altfel, femeile sunt cele care ajung cel mai des la sală, având în medie cu 20% mai multe intrări pe lună față de bărbați. Cele mai aglomerate zile la sălile din Ploiești sunt lunea și miercurea.

Pentru 2015, se estimează că numărul celor care vor ajunge în centrele sportive din Ploiești va fi cu aproximativ 10-15% mai mare ca în 2014, tocmai datorită accesului facilitat de 7card. ”Se constată că, din ce în ce mai mulți angajatori din afara Bucureștiului aleg să ofere abonamente la sală angajaților pentru a-i motiva și a-i fideliza. Un procentaj de peste 35% dintre abonamentele 7card sunt oferite ca bonus salarial angajaților”, spune Andrei Crețu, cofondator al 7card. Fiind un card accesat în principal de angajații companiilor, după numărul de abonamente, cei mai mulți care-l folosesc activează în industrii precum IT, consultanță, telecom, fmcg.

Dintre programele de aerobic speciale la care participă abonații, cele mai cerute sunt: zumba, pilates, yoga și tae bo. ”Se poate constata în 2014 o cerere crescută pentru cluburile sportive care oferă posibilitatea practicării activităților cât mai diverse, de la dansuri, squash la escaladă. Un mare accent se pune pe antrenamentele multifuncționale (ex. Crossfit)”, spune Iulian Cîrciumaru, cofondator 7card.

7card este un abonament lunar, foarte accesibil, ce permite accesul la peste 150 de săli de sport din București, Timișoara, Cluj Napoca, Brașov și Ploiești. La finalul anului 2014, rețeaua număra peste 6.000 de abonați activi, în creștere cu 150% față de 2013, și un număr de 142 săli, în creștere cu 180% față de 2013. În 2014, 7card a facilitat accesul și la centre de sport din afara Bucureștiului, pentru anul în curs fiind vizate, pe lângă Ploiești, alte 3 orașe importante din țară. Cifra de afaceri a 7card este estimată la aproximativ un milion de euro în 2014, iar pentru 2015 se prognozează dublarea acesteia. ”Anul acesta intenționăm să depășim 10.000 abonați, peste 200 de de săli și să încheiem parteneriate cu operatori din alte orașe importante ale țării”, spune Andrei Crețu.

 

 

Despre 7card

Un card unic de acces la o gamă variată de activități sportive, 7card se adresează atât angajaților, cât și companiilor, aducând beneficii reale de flexibilitate, diversitate și ușurință în utilizare. Abonații 7card sunt angajați ai companiilor din domenii precum IT&C, pharma, retail, bănci, FMCG, telefonie mobilă, asigurări etc. 

S-a dat startul înscrierilor la evenimentele 11even Experiences din 2015

Citeşte mai departe...După ce în primele ediţii ale evenimentelor 11even Experiences mii de participanţi din mai multe oraşe ale ţării s-au bucurat de prezenţa unor vorbitori de excepţie, anul acesta conceptul 11even revine cu poveşti şi experienţe de viaţă, povestite de 11 invitaţi în 11 minute fiecare, în 19 oraşe din ţară.

Dacă în 2011 invitaţii au acceptat provocarea de a vorbi fiecare în faţa unui auditoriu timp de 11 minute despre un eşec din viaţa lor, decizii luate şi schimbări, în 2012 temele centrale au fost bucuria şi curajul în viaţă, în 2014 fiecare eveniment 11even Experiences a avut ca punct central 2 teme: Humanizing work şi Bringing joy in life, în acest an tema centrală va fi Despre oameni frumoși și poveștile lor.

Participarea la evenimentele 11even Experiences se face pe bază de bilet. Preţul acestora oscilează între 30 şi 100 de lei, în funcţie de oraş şi de tipul de pachet selectat. Biletele pot fi achiziţionate online de pe site-ul www.elevenevents.ro sau în anumite locaţii partener din fiecare oraş unde va avea loc un eveniment 11even. Informaţii suplimentare, poze şi înregistrări video de la evenimentele precedente regăsiţi si pe pagina de Facebook 11even eventshttps://www.facebook.com/11evenEvents  

11even Experiences este un concept marca Asociaţia 11even, susţinut la nivel naţional de DPD România. Ediţia din acest an beneficiază de sprijinul unor parteneri naţionali şi locali deosebiţi, care fac posibilă punerea în scenă a acestor evenimente în cele 11 oraşe din România.

11even Experiences Ploieşti

După succesul de la prima ediție din anul 2014, când am avut în Aula Universității peste 230 de participanți, Conferința 11even Experiences se întoarce la Ploiești pentru a II-a ediție - http://elevenevents.ro/oras/ploiesti

Evenimentul va susţine financiar și o cauză socială.

Până în 15 aprilie am pregătit o ofertă Early Bird extraordinară, astfel că înregistrarea la evenimente se poate face cu un discount de 20% faţă de preţul întreg la fiecare din categoriile Premium și Standard.

11even Experiences – Ploieşti, Ediția a II-a va avea loc în data de 14 Mai 2015, începând cu ora 17.00 în Sala Europa a Consiliului Județean.

Înscrierile se fac on-line pe linkul - http://elevenevents.ro/inregistrare/ploiesti

Au confirmat până în prezent participarea în calitate de speakeri: Ionuț Georgescu - Președinte executiv la Asesoft Ploiești; Nadine Emilie Voindrouh - Artist/ Activist ONG; Ionuț Budișteanu - Informatician, inventator român și ambasador al turismului românesc; Alice Botnarenco - Fondatoarea ALISIA ENCO și Femei în Afaceri și Camelia Șucu -  Fondator Class Living, Antreprenor.

Evenimentul va fi prezentat de vedeta TV – Rodica Buliga.

Despre Asociaţia 11even:

Suntem preocupaţi în a dezvolta activităţi prin care să încurajăm creşterea personală a membrilor comunităţilor în care acţionăm. Prin programele pe care le implementăm acţionăm în arii diverse: dezvoltare personală, leadership, sport, sănătate, cultură etc. Ne dorim să contribuim la dezvoltarea unor comunităţi în care să creştem şi să ne bucurăm împreună.

Toate programele Asociaţiei 11even sunt construite ca platforme de strângere de fonduri şi de susţinere a unor programe comunitare. Ne implicăm cu precădere în programe ce susţin educaţia, sănătatea sau sportul.

Mai multe informaţii despre programele 11even pot fi găsite pe www.11even.ro.

Cosmina Vescan – Coordonator Naţional 11even Experiences

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

www.elevenevents.ro

 

Toţi cei care doresc săfacă parte din evenimentul 11even Experience Ploieşti,parteneri sau participanţi,pot contacta organizatorii locali, accesând site-ul http://elevenevents.ro/oras/ploiesti.

 

Coordonatori ai evenimentului11even Experiences Ploieşti:

 

Iulian Şerban - Coordonator Principal

Tel: 0734 392 319; E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Cristi Ilie - Coordonator promovare

Tel: 0752 003 785; E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Apa Nova atrage atentia asupra unei posibile inselatorii care vizeaza proprietarii de apartamente din Asociatiile de Proprietari

Citeşte mai departe...APA NOVA Ploiesti atrage atentia proprietarilor de apartamente si reprezentantilor Asociatiilor de Proprietari din Municipiului Ploiesti asupra faptului ca, la intrarile in anumite blocuri din oras, au aparut anunturi false privind încheierea de contracte/conventii individuale  pe apartament.

ANUNTURILE NU AU FOST FACUTE DE APA NOVA PLOIESTI

Numerele de telefon si adresa de e-mail afisate NU apartin societatii APA NOVA Ploiesti, anunturile reprezentând o posibila tentativa de colectare a unor sume de bani sau de date personale spre a fi folosite în scopuri potential frauduloase.

Pentru a evita confuziile, va amintim ca orice comunicare cu societatea APA NOVA Ploiesti se face utilizând:

• Adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

• Numarul de telefon 0800 800 9230800 800 923 (apelabil din reteaua Telekom România)

• Numarul de telefon 0244 407 6300244 407 630 (apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila)

Biroul de comunicare APA NOVA Ploiesti

Gest umanitar al deputatului Gabriela Anghel

Citeşte mai departe...Astăzi, 30 martie 2015, doamna deputat Gabriela Lola Anghel împreună cu membri ai PND Ploieşti au vizitat Centrul de noapte pentru persoanele fără adăpost din Ploiesti, dar si Centrul Cireşarii pentru copiii fără adăpost sau proveniţi din familii cu probleme.

„In încheierea campaniei de strângere de haine pentru oameni şi copii fără adăpost demarată la sfârşitul lunii ianuarie 2015, astăzi am fost in măsură să donăm din partea cetăţenilor Ploieştiului aproximativ 400 kg  de haine noi si second hand care sperăm să fie de folos persoanelor fără adăpost. Este plăcut să vezi că asemenea iniţiative adună oamenii cu suflet bun laolaltă şi îi solidarizează cu cei mai putin norocoşi. Impreună cu colegii mei de la PND, domnul Dinescu Dorin, Preşedintele Comitetului de Iniţiativă PND Ploieşti, doamna Pascu Alina, doamna Constantinescu Petruta, pe care cu mândrie ii mentionez, am avut ocazia să stăm de vorbă cu responsabilii acestor centre, oameni inimoşi şi profesionişti, care ne-au arătat cu amabilitate stabilimentele si ne-au prezentat situaţia acestora”, a afirmat doamna deputat.

Pe viitor doamna deputat Anghel intentionează să mai organizeze astfel de campanii care să stimuleze atât solidaritatea între oameni cît şi dorinţa acestora de a se implica mai activ în viaţa oraşului. De asemenea dezvoltarea spiritului civic al ploieştenilor reprezintă una dintre priorităţile doamnei deputat.   

Biroul de presă

Foto: observatorulph.ro

Deputatul Gabriela Anghel reprezinta femeile parlamentar romance la Conferinta de la Belgrad

Citeşte mai departe...Doamna deputat Gabriela Anghel se află zilele acestea, 2-3 martie 2015, la Belgrad, capitala Serbiei, unde este organizată Conferința Femeilor Parlamentar din Sud-Estul Europei.

Scopul acestei reuniuni este acela de a găsi soluții reale pentru eradicarea discriminărilor de orice fel intre femei și bărbati și de a ajuta concret la avansarea femeilor in sferele decizionale ale comunitătilor in care trăiesc.

Fiecare țară participantă iși prezintă raportul asupra eforturilor depuse, atăt in plan legislativ cât și administrativ, in vederea promovării și asigurării egalității de gen.

Socializarea și crearea unei rețele de comunicare intre femeile parlamentar din Europa de Sud-Est, este un alt scop al acestei intâlniri. Astfel creând posibilitatea de comunicare, poate avea loc un schimb de experiență mai util și mai eficient.

Această conferință pune accentul pe necesitatea prezenței mai active și intr-un număr mai mare a femeilor in forurile decizionale, fapt de pe urma căruia va avea de câștigat intreaga societate, femeia fiind un factor de echilibru și progres in comunitatea in care trăiește.

Statistic vorbind, ponderea femeilor in domeniile de bază este inferioară celei a bărbaților. In sănătate diferența este de 4% in favoarea barbatilor, in invătământ 6%, in economie 40%, iar in politica 79%.

Președintele Chile, doamna Michelle Bachelet afirma: „Când o femeie este lider, se schimba ea. Cand sunt mai multi lideri femei se schimbă atat politica cât și sistemul”.

 

Biroul de presa

Deputatul Gabriela Anghel a votat impotriva superimunitatii

Citeşte mai departe...Doamna deputat Gabriela Lola Anghel a votat astăzi împotriva adoptării Regulamentului Camerei Deputaților întrucât,  printre propunerile de modificare ale acestuia, au fost câteva care sfidează principiile elementare ale democrației, și anume,  acela al independenței justitiei și cel al deciziei luate de către majoritate.

Doamna Deputat își exprimă regretul că mai există parlamentari care vor să se considere mai presus de lege, mai “aleși” decât  cetățenii care i-au votat, în aceste zile în care ne confruntăm cu un  fenomen al corupției  scos la suprafață în fiecare zi de către instituțiile Justiției.  

“Am fost nevoită astăzi să votez împotriva unui Regulament mai bun, mai transparent, dar care incalcă niște principii pe care eu mi-am propus să le respect când am intrat in politică. Votul meu a fost unul dintre cele patru voturi impotriva. Regret că cei care s-au abținut nu au putut exprima un vot ferm, pentru mine abținerea lăsând întotdeauna o urmă de îndoială. Sunt convinsă că se va găsi o variantă mult mai bună a Regulamentului, care să păstreze ceea ce este bun in acesta și să excludă ceea ce daunează democrației, în așa fel încât să arătăm oamenilor că în România legea este respectată în primul rând de către cei aleși de popor să îl reprezinte!” a declarat doamna deputat Anghel.

In ceea ce privește votul Parlamentului în vederea încuviintării cererilor Justitiei, doamna deputat afirma: „Sunt total împotrivă, Constituția specificând clar că imunitatea se referă numai la declarațiile politice. In ceea ce privește problemele penale, în opinia mea Justiția ar trebui să aibă acces liber la persoanele care au astfel de probleme fără a fi nevoie de votul parlamentarilor pentru aceasta, acest vot fiind un vot nefondat, neinformat și chiar  nelegal.“

Biroul de presa

Partidul National Democrat a fost lansat oficial

Citeşte mai departe...Astazi, 26 februarie 2015, la Palatul Parlamentului, a avut loc conferinta de presa in care Comitetul de intiativa al PND format din 19 persoane dintre care 8 deputati si 11 tineri sub 35 de ani, a prezentat, la exact o luna de a declansarea campaniei de semnaturi de sustinere pentru infiintarea Partidului National Democat, rezultatul acestei campanii cat si principiile fondatoare ale PND.
Astfel, PND a strans in cele 30 de zile, prin amabilitatea sustinatorilor sai, peste 32.000 de semnaturi care urmeaza a fi depuse la Tribunalul Bucuresti impreuna cu restul de acte ce formeaza dosarul de inregistrare al PND, Luni, 2 martie 2015,  la orele 10:00.
Deasemenea, in spiritul transparentei pe care si-o propune PND,  domnul Deputat Daniel Fenechiu, liderul PND, a anuntat ca toate documentele partidului sunt postate spre studiul publicului pe site-urile de socializare cat si pe site-ul partidului www.pndonline.eu.
In cadrul conferintei au luat cuvantul deputatii  membri fondatori: Daniel Fenechiu, Liliana Minca, Stefan Burlacu, Stefan Dalca, Mihai Deaconu si Gabriela Anghel care au vorbit despre principiile fondatoare ale PND, principii care vor sta la baza unui partid simplu, corect si serios pentru care integritatea oamenilor care il formeaza va fi principalul atu.
„Studiind politica ultimilor 25 de ani am realizat ca problema Romaniei nu sunt partidele politice, ci calitatea oamenilor care le compun. In acest sens PND va avea un cuvand greu de spus, caci va tria la sange tot ce inseamna candidat care se va afla pe listele sale. Candidatul PND va fi un om in primul rand integru, fara probleme penale, competent, onest, cu un proiect serios si realist si  nu in ultimul rand cu respect fata de electorat si fata de institutiile statului. Aceasta ne propunem sa facem din PND, un exemplu de corectitudine, competenta si valoare pentru Romania, un etalon pentru clasa politica, o arma indreptata catre toti aceia care nu isi respecta promisiunile electorale si care risipesc banul public” a spus liderul PND, deputatul Daniel Fenechiu.

Departamenul de comunicare PND

Newsletter

Facebook

Statistici

Vizitatori
298
Articole
3389
Număr afișări articole
6696444
Vizitatori

Statistici

Azi301
Ieri440
Saptamana3438
Luna16111
Total2565765

Currently are 83 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de activitatea primarului IULIAN BADESCU?

Da - 15.8%
Nu - 84.2%

Total votes: 2585
The voting for this poll has ended on: 28 Oct 2015 - 00:00

Conect

Parteneri

f_145_145_15658734_00_images_parteneri_sindalimenta145.jpg

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.