Contractele de finanţare pentru Programul “Casa Verde” - persoane fizice sunt valabile 12 luni

Începând cu data de 26.08.2010, contractele de finanţare nerambursabilă pentru persoane fizice în cadrul Programului “Casa Verde” sunt valabile 12 luni de la data semnării acestora de către părţile contractante, conform noilor modificări aduse Programului, prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 1223/11.08.2010.

Conform noilor modificări, dosarul de decontare va fi depus la sediul Administraţiei Fondului pentru Mediu  până la data de 15 decembrie a fiecărui an.

Precizăm că rămân valabile prevederile contractelor de finanţare transmise până la data de 26 august 2010, la agenţiile judeţene pentru protecţia mediului, aferente celor 930 dosare de finanţare aprobate.

Modificarea contractelor de finanţare nerambursabilă, care sunt în vigoare, este posibilă numai la solicitarea beneficiarilor, prin încheierea unui act adiţional.

Beneficiarii, persoane fizice care doresc prelungirea contractelor de finanţare  vor prezenta în scris,  o solicitare, la sediul agenţiei judeţene pentru protecţia mediului unde domiciliază, cu cel puţin 30 zile lucrătoare înainte de data intrării în vigoare a modificării solicitate.

Bugetul alocat Programului pentru anul 2010 este de 110 milioane lei, distribuit la nivelul fiecărui judeţ, în funcţie de numărul de locuitori al acestuia.

De la demararea Programului, 01 iulie 2010 şi până la data de 27 august, au fost depuse 8727 dosare de finanţare, cu o valoare de peste 50 milioane lei.

Singurele informaţii oficiale privind modul de derulare a acestui Program sunt cele transmise în mass-media sub formă de comunicate de presă din partea Ministerului Mediului şi Pădurilor şi Administraţiei Fondului pentru Mediu, precum şi cele publicate pe paginile web www.mmediu.ro şi www.afm.ro.

Comunicat RASP

Regia Autonomă de Servicii Publice Ploieşti, în parteneriat cu Organizaţia colectivă C.C.R. Logistics Systems RO, anunţă premierea, pe data de 20 septembrie 2010, la tombola  „PROTEJEAZĂ NATURA!” care se desfăşoară ca activitate la Centrul Municipal de colectare a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice (Strada Ciprian Porumbescu FN).

RASP împreună cu CCR Logistics Systems RO S.R.L organizează la nivel local atat colectarea de DEEE, Campania naţională „Marea Debarasare”  dar şi acţiuni de informare si conştientizare a utilizatorilor finali de produse EEE.

Premiile tombolei “Protejează natura” sunt susţinute financiar de CCR Logistics Systems RO S.R.L. şi constau în echipamente electrice şi electronice, valoarea totală a acestora fiind de 2500 lei.

Campania de informare – conştientizare va continua în perioada Octombrie 2010 – Martie 2011 prin organizarea tombolei  „PROTEJEAZĂ NATURA!” editia a II-a , care se va desfăşura ca parte a activităţii CCR de încurajare a consumatorilor finali, de a colecta selectiv deşeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE). Tombola se desfăşoară în perioada iunie 2010 – martie 2011, având trei etape, cu o frecvenţă trimestrială. Regulamentul este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile în România. Datele de extragere a câştigătorilor tombolei vor fi făcute publice pe site-urile www.ratsp.ro şi www.relectra.ro.

La concurs pot participa toate persoanele fizice care au completat cu toate datele solicitate “biletul de tombolă” primit la predarea unui aparat electric sau electronic uzat nedezmebrat.

Pentru fiecare echipament predat, se primeşte câte un bilet de tombolă.

Este interzisă participarea la concurs a angajaţilor, colaboratorilor sau rudelor angajaţilor

Organizatorului, a colaboratorilor, rudelor angajaţilor şi angajaţilor RASP Ploieşti, precum şi a persoanelor împuternicite de Organizator cu distribuirea biletelor de participare la tombolă.

Premiile în cadrul Tombolei „PROTEJEAZĂ NATURA!” CCR Logistics Systems RO SRL constau în aparatură electrică şi electronică în valoare de 7.500 lei. Premiile se atribuie în baza tragerii la sorţi.

Obiectivul acţiunilor comune constă în eficientizarea procesului de colectare a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice prin oferirea unui nivel ridicat de informaţie cât şi însuşirea de  cunoştinţe pentru cetăţeni, în sensul gestionării eficiente a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice, la nivelul municipiului Ploieşti.

 

DAT ÎN URMĂRIRE INTERNAŢIONALĂ DE AUTORITĂŢILE S.U.A.,PRINS DE POLIŢIŞTI JUDICIARIŞTI ROMÂNI

Un bărbat de 52 de ani, din S.U.A., căutat la nivel internaţional pentru comiterea infractiunilor de deţinere ilegală de arme, deţinere de dispozitive neautorizate şi deţinere de documente de identitate ilegale, a fost prins de poliţişti de investigaţii criminale din cadrul I.G.P.R., împreună cu cei din cadrul I.P.J. Prahova.

Poliţişti de la Direcţia de Investigaţii Criminale - Serviciul Urmăriri - Inspectoratul General al Poliţiei Române (I.G.P.R.) şi de la Serviciul de Investigaţii Criminale - Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Prahova au desfăşurat o acţiune comună, pentru depistarea unui urmărit internaţional. Astfel, în cursul zilei de ieri, 2 septembrie, a fost prins, pe raza comunei Merei, judeţul Buzău, cetăţeanul american K.L., de 52 de ani.

În fapt,  la data de 17 aprilie 2001, urmăritul a fost arestat în Oxford – Mississippi, pentru infracţiunea de fraudă cu carduri de credit, iar la 18 iulie 2001 a fost condamnat la 5 ani închisoare în regim de eliberare condiţionată.

În anul 2005, K.L. a încălcat regimul de eliberare condiţionată, prin obţinerea unor documente de identitate şi carduri de credit false folosindu-se de identitatea fratelui său, care era decedat.

În prezent, cetăţeanul american este învinuit pentru posesie de arme, posesie de dispozitive neautorizate de acces şi posesie de documente de identitate eliberate de autorităţile S.U.A., Pentru comiterea acestor infracţiuni, riscă o pedeapsă de până la 15 ani închisoare.

Procurorul delegat din cadrul Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti a derulat procedurile legale în vederea extrădării şi prezentării în faţa completului de judecată al Curţii de Apel Ploieşti, instanţă care a emis mandat de arestare provizorie pentru o perioada de 29 de zile, în vederea extrădării în favoarea autorităţilor americane.

Comunicat C.P.E.C.A. PRAHOVA

Consumatorii dependenţi de droguri care au săvârşit fapte penale reprezintă unul dintre grupurile ţintă ale obiectivelor politicii în domeniul drogurilor din România. Experienţa de peste 7 ani a specialiştilor Centrului de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog Prahova în domeniu şi contactele profesionale ale acestora cu specialiştii din mediul penitenciar au relevat cât este de importantă formarea acestei categorii de personal pentru asigurarea unei implicări active în asistenţa consumatorilor dependenţi de droguri şi facilitarea reintegrării acestora în societate.

Personalul care acordă asistenţă religioasă în penitenciarele din România reprezintă o categorie profesională deosebit de importantă datorită contactului direct cu deţinuţii şi supotului spiritual pe care îl oferă de-a lungul vieţii în detenţie, cu implicaţii în procesul de reintegrare socială.

Agenţia Naţională Antidrog, Centrul Regional de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog Prahova, Patriarhia Română şi Administraţia Naţională a Penitenciarelor organizează în perioada 8-10 septembrie 2010, la Mânăstirea Crasna din judeţul Prahova, un atelier de lucru cu personalul care acordă asistenţă religioasă în mediul penitenciar din România. Atelierul de lucru urmăreşte transferul către participanţi a unor tehnici de bază în lucrul cu deţinuţii şi foştii consumatori de droguri, a cunoştinţelor legate de caracteristicile consumului şi dependenţei de droguri, precum şi consolidarea activităţilor de suport destinate acestei categorii vulnerabile din mediul carceral.

În vederea atingerii obiectivelor propuse, vă adresăm rugămintea atât de a lua parte alături de noi la acest eveniment cât şi de a mediatiza activităţile din cadrului proiectului mai sus menţionat.

 

Cu deosebită consideraţie,

COORDONATOR C.P.E.C.A. PRAHOVA

AIDA DIMA

TSD a vizitat Republica Moldova

Citeşte mai departe...Presedintele Executiv TSD Prahova, Vlad Cosma, a avut placerea si onoarea de a participa marti, 31 august, la Chisinau, la o intrevedere cu viceprim-ministrul Republicii Moldova, Ion Negrei.

Prezent la Chisinau la Sărbătoarea anuală „Limba noastră cea română”, reprezentantul tinerilor social-democrati din Prahova a discutat cu oficialul moldovean despre importanta mentinerii unor relatii culturale foarte apropiate intre Romania si Republica Moldova; despre contextul politic actual si despre referendumul care va avea loc in curand in Republica Moldova.

Presedintele executiv al TSD si-a exprimat bucuria de a participa la un eveniment deosebit unde elita politică şi culturală din tara si de peste Prut a omagiat limba română.

Tinerii social-democraţi, la Şcoala de Pregătire Politică

100 de tineri social-democraţi din Prahova au participat la “Şcoala de Pregătire Politică a TSD” care a avut loc la Neptun, în perioada 2-5 septembrie 2010. Delegaţia din Prahova a fost coordonată de preşedintele TSD Prahova, Bogdan Toader, alături de liderul TSD Ploieşti, George Stanciu şi secretarul general al organizaţiei judeţene, Andrei Nicolae, precum si secretarul executiv al TSD, Rares Enescu.

În cadrul Şcolii Politice, tinerii social-democraţi au participat la seminarii susţinute de preşedintele PSD, Victor Ponta şi preşedintele Consiliului Naţional al PSD, Adrian Năstase, pe diverse teme privind politicile economice şi de guvernare, au luat parte la cursuri de pregătire privind gestionarea imaginii în procesul comunicării, ateliere de lucru având ca temă social-democraţia în administraţia publică, prezentate de lideri naţionali ai PSD, parlamentari şi aleşi locali.

“Şcoala de pregătire politică a TSD”, eveniment organizat anual la nivel naţional de Tineretul Social Democrat, a reprezentat şi un prilej de distracţie pentru cei peste 1.800 de tineri din toată ţara, prezenţi la Neptun.

OIPSI acordă BUN DE PLATĂ pentru proiectele gestionate

București, 2 septembrie, 2010. Organismului Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale (OIPSI), direcție din cadrul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI), i-a fost delegată de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” (AM POS CCE), începând cu luna august 2010, acordarea bunului de plată pentru toate operaţiunile gestionate şi lansate. Efectul principal al acestei acțiuni este reducerea termenului de plată a cererilor de rambursare pentru proiectele câștigătoare cu 30 de zile.

Delegarea bunului de plată de către AM POS CCE este efectul acţiunilor OIPSI de  simplificare a procedurilor de rambursare şi acordare a finanţărilor nerambursabile către beneficiari, precum şi de creştere a gradului de absorbţie a fondurilor structurale gestionate.

Un efect imediat al delegării bunului de plată către OIPSI îl reprezintă procesarea unui număr de 24 de cereri de rambursare cu o valoare a finanţării nerambursabile aprobate de peste 3,4 milioane lei.

În contextul economic actual, acţiunile OISPI au în vedere simplificarea procedurilor de accesare şi absorbţie a fondurilor structurale şi susţinerea efortului financiar al beneficiarilor necesar implementării proiectelor de dezvoltare.

OIPSI este organizat la nivel de direcţie generală, în cadrul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, având ca scop gestionarea proiectelor finanţate din Fonduri Structurale în domeniul IT&C prin implementarea operaţiunilor Axei III din Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI) este instituția care are rolul de a realiza politica Guvernului în sectoarele comunicațiilor electronice și audiovizuale, serviciilor poștale, tehnologiei informației și în domeniul serviciilor societății informaționale și ale societății bazate pe cunoaștere din România. Pentru mai multe detalii despre activitatea MCSI vizitați www.mcsi.ro.

Newsletter

  1. Comentarii
  2. Noutati
  3. Top Stiri

Facebook

Statistici

Vizitatori
901
Articole
3417
Număr afișări articole
7260412
Vizitatori

Statistici

Azi274
Ieri543
Saptamana2626
Luna12630
Total2694761

Currently are 32 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de primarul ADRIAN DOBRE?

Conect

Parteneri

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.