Comunicat de presa UAP// In atentia Consiliului Local: Pierderile inregistrate de Veolia nu sunt obligatia ploiestenilor

f_200_200_15658734_00_images_2012_comunicate_comunicat_presa2.jpgDupa cum ne-a obisnuit, Veolia Energie Prahova atunci cand inregistreaza pierderi doreste sa le recupereze de la ploiesteni, asa cum se intampla si acum, dupa cum ne-a comunicat primarul Adrian Dobre, in cadrul sedintei organziata de UAP, pe data de 30 august. Practic, furnizorul de energie termica din Ploiesti invoca art. 23.4 din Contractul de delegare prin concesiune a gestiunii serviciului public de alimentare cu energie termica produsa centralizat al municipiului Ploiesti: “pierderile inregistrate in urma modificarii pretului combustibilului sunt cuantificate lunar si sunt recuperate pe durata semestrului care urmeaza ajustarii”. Prin urmare, pierderile inregistrate in utimul an de catre Veolia Energie Prahova se vor a fi recuperate de la ploiesteni in baza unui articol din contract pe care noi il consideram abuziv pentru cetatenii pe care ii reprezentam si partinitor si favorizant pentru furnizorul de energie termica.

Prin urmare am solicitat Consiliului Local, prin adresa nr. 17024/05.09.2016, revocarea HCL 37/2004 privind delegarea prin concesiune a gestiunii serviciului public de alimentare cu energie termica produsa centralizat al municipiului Ploiesti, in baza art. 1 din Legea 554/2004 privind contenciosul administrativ deoarce consideram ca s-a incalcat interesul public al cetatenilor municipiului Ploiesti, in mod sistematic, de ani de zile prin aceasta clauza contractuala.

Uniunea Asociatiior de Proprietari Prahova reprezinta interesele a circa 66.000 de ploiesteni care locuiesc in cele aproape 900 de asociatii membre, fapt ce considerajm ca poate fi asimiliat intersului public, asa cum prevede legea. Pierderile de 20.954.064 lei inregistrate DOAR pe anul 2015, nu si in anii anteriori, pot proveni din orice alte motive decat cele invocate de reprezentantii Veolia Energie Prahova si nu din cauza modificarii pretului combustibilului. Mai mult, dupa cum reiese din art.23.4, aceasta procedura numita retapaj, apare in contract numai in cazul in care se majoreaza pretul la combustibil nu si in cazul micsorarii lui, ceea ce este, asa cum spuneam, in detrimentul ploiesteanului, fapt care lezeaza interesul public. 
Intra AICI si vezi continuarea...

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Newsletter

Facebook

Statistici

Vizitatori
303
Articole
3389
Număr afișări articole
6699109
Vizitatori

Statistici

Azi89
Ieri540
Saptamana629
Luna16875
Total2566529

Currently are 94 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de activitatea primarului IULIAN BADESCU?

Da - 15.8%
Nu - 84.2%

Total votes: 2585
The voting for this poll has ended on: 28 Oct 2015 - 00:00

Conect

Parteneri

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.