Expert contabil

Contabilitate complexa, salarizare. Telefon: 0721/256565

Cursuri organizate de RESUM CONSULTING SRL

In contextul modificarilor legislative in domeniul muncii si al schimbarilor majore din domeniul relatiilor dintre agentii economici si ITM, responsabilitatea intocmirii si incheierii actelor si documentelor care vizeaza personalul existent au intrat in atributiile fiecarei firme.

In aceste conditii S.C. RESUM CONSULTING S.R.L. Ploiesti, firma specializata in domeniul resurselor umane, asigura realizarea TUTUROR ACTIVITATILOR specifice unui compartiment de RESURSE UMANE printre care:

• intocmire/gestionare dosare personale pentru forta de munca angajata

• INTOCMIRE, COMPLETARE, DEPUNERE intocmirea tuturor documentelor necesare inceperii si desfasurarii activitatii de catre personalul din cadrul firmei dumneavoastra :contracte individuale de munca, decizii, acte aditionale, adeverinte, dosare pensii etc, intocmirea si/sau centralizarea pontajelor lunare pentru personalul angajat, inregistrarea si tinerea evidentei efectuarii concediilor de odihna (conform contractului individual de munca) si a celorlalte tipuri de concedii legale.

• intocmire documente necesare in cadrul firmei conform legislatiei in vigoare si corespunzator cerintelor dumneavoastra – FISE POST, REGULAMENT INTERN, contract colectiv de munca, regulament de organizare si functionare, etc;

• recrutare si selectie persona,;

• elaborare norme de munca si de personal, CRITERII EVALUARE PERSONAL,, salarizare, intocmire state plata si declarative unica;

• studii fezabilitate, proiecte reorganizare

• consultanta management organizational

• cursuri formare profesionala. in urmatoarele ocupatii:

REFERENT/INSPECTOR RESURSE UMANE

MANAGER RESURSE UMANE

VANZATOR

BABY SITTER

FRIZER/COAFOR

COSMETICIAN

OSPATAR /BARMAN

BRODER

TESATOR

ADMINISTRATOR PENSIUNE /HOTEL

• servicii asociate de medicina muncii si contabilitate;

• intocmire documentatii infiintari/radieri/lichidari/fuziuni/divizari societati comerciale, PFA, II, asociatii, fundatii

 

AVANTAJE:

 

 tariful este stabilit prin negociere directa

 activitatile sunt realizate de persoane de specialitate, nefiind nevoie calificarea unor angajati ai firmei dumneavoastra.

 

Tel. : 0745 140297, 0764 444565, 0734394118

Fax : 0244 513614.

 

Cursuri de bucatar

S.C. ELGA TRAINING & CONSULTING va invita sa participati la cursul autorizat C.N.C.F.P.A.

- bucatar

incepand cu data de 15 iulie 2011

Inscrierile se fac in ordinea confirmarii si depunerii documentelor personale. Relatii se pot obtine la nr. de tel. 0729/422.380, 0721/ 365.742.

Diplomele sunt acreditate de Minister, recunoscute pe plan national si international.

Habitat For Humanity Romania angajeaza la Ploiesti

Citeşte mai departe...HABITAT FOR HUMANITY ROMANIA este o organizaţie creştină non-profit, interconfesională, ce construieşte şi renovează case simple, decente şi accesibile ca preţ pentru şi împreună cu familiile în nevoie de locuinţe. Habitat a construit şi renovat până în prezent, in Romania peste 1700 de locuinţe. In perioada urmatoare vom demara un proiect si cautam specialisti pre angajare, potrivit descrierilor de mai jos:

DIRECTOR CONSTRUCŢII

Definirea postului

Directorul de Construcţii este responsabil pentru administrarea şi managementul general al programului de construcţii de case din Ploiesti în conformitate cu direcţia şi obiectivele stabilite de către HABITAT FOR HUMANITY ROMANIA.

Responsabilităţi de bază

- Planifică şi organizează activitatea de construcţii sub toate aspectele;

- Coordoneaza procesul de autorizare si obtinere a tuturor proiectelor , avizelor, autorizaţiilor necesare construirii/renovării caselor;

- întocmeşte formalităţile necesare la finalizarea construcţiilor, până la înscrierea în cartea funciară;

- organizează munca şi delegă sarcinile pe şantier;

- urmăreşte utilizarea corespunzătoare a materialelor, precum şi folosirea corectă a sculelor şi uneltelor din dotare, a maşinilor;

- întocmeşte devizele de cheltuieli pentru casele construite;

- ia măsuri pentru respectarea normelor de muncă şi protecţie a muncii pe şantier şi desfăşurarea în siguranţă maximă a lucrărilor pe şantier;

- primeşte pe şantier şi instruieşte voluntarii români şi internaţionali care lucrează pentru Habitat

- colaborează cu celelalte departamente şi raportează directorului sucursalei/filialei Ploiesti.

 

Cerinţe candidat(ă)

• Studii superioare tehnice: construcţii civile, industriale şi agricole

• Abilitatea de a conduce şi motiva oamenii

• Abilitatea de a organiza, planifica şi implementa activităţi de construcţii

• Cunoştinţe Computer (Microsoft Office)

• Cunoştinţele de limba engleză constituie avantaj

• carnet de conducere categoria B (condiţie obligatorie)

• experienta anterioara de lucru cu organizatiile neguvernamentale si/sau voluntari poate constitui un avantaj

 

Asistent proiect

 

Definirea postului

Asistentul de proiect are responsabilitati in administrarea biroului Habitat Ploiesti, selectarea beneficiarilor, recrutarea si managementul voluntarilor, managementul activitatilor si a bugetului proiectelor.

 

Responsabilităţi de bază

- Asista Directorul de proiect in elaborarea si implementarea planurilor detaliate de activitati

- Coordoneaza procesul de selectie a beneficiarilor, dupa metodologia Habitat;

- Organizeaza activitatile voluntarilor, inclusiv munca acestora pe santier

- Administreaza biroul Habitat Ploiesti si asigura logistica pentru functionarea acestuia

- Asista Directorul de proiect in relatiile cu autoritatile locale, sponsorii, mas media, alti parteneri

- Ordoneaza si transmite departamentului contabil documente privind cheltuielile efectuate in proiect

- colaborează cu celelalte departamente şi raportează directorului sucursalei/filialei Ploiesti.

 

Cerinţe candidat(ă)

• Studii superioare socio-umane

• Persoana ordonata, bun organizator

• Cunoştinţe Computer (Microsoft Office)

• Cunoştinţele de limba engleză (obligatoriu)

• carnet de conducere categoria B (condiţie obligatorie)

• experienta anterioara de lucru cu organizatiile neguvernamentale poate constitui un avantaj

• experienta de lucru cu voluntari si/sau coordonarea echipelor de voluntari poate constitui un avantaj

 

 

Persoanele interesate trebuie să trimită scrisoare de intentie si CV in format european până la data de 6 octombrie 2011 pe e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

Newsletter

  1. Comentarii
  2. Noutati
  3. Top Stiri

Facebook

Statistici

Vizitatori
952
Articole
3419
Număr afișări articole
7298925
Vizitatori

Statistici

Azi232
Ieri480
Saptamana1795
Luna6905
Total2705913

Currently are 124 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de primarul ADRIAN DOBRE?

Conect

Parteneri

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.