Rusine SC Prospectiuni SA// Sub numele Conf. dr. Ing. Bogdan Mihai NICULESCU au postat un comentariu mincinos, in conditiile in care firma face abuzuri in Prahova. Argumentarea abuzului

f_200_200_15658734_00_images_2012_anchete_prospectiuni_comment.jpgTraim intr-o tara in care fiecare face ce vrea, incalcand legile, si culmea, acel “fiecare” urla din toti rarunchii crezand ca cine tipa mai tare …are dreptate. In aceasta dimineata, daca mai era nevoie, m-am convins ca SC Prospectiuni SA si OMV Petrom se afla intr-o mare eroare, cu buna stiinta, dar prin inducerea minciunilor in mintea opiniei publice, firmele cu pricina cred ca pot incalca legile in continuare, cu sau fara complicitatea autoritatilor.

Este incredibil cum SC Prospectiuni SA, inca se mai afla pe teritoriul localitatilor prahovene, cum prefectul care si-a dat seama ca sustinerea Incomodph.ro este reala, iar Prospectiuni incalca legea, nu actioneaza si nu emite un ordin al prefectului prin care sa ceara primarilor sa evacueze firma mentionata si sa aplice sanctiunile aferente.

Nemernicia umana a celor de la SC Prospectiuni SA merge pana acolo incat au fost in stare sa posteze un comentariu in dreptul articolului Atentie OMV Petrom//Doamna prefect a dat dreptate Incomodph.ro, SC Prospectiuni SA a intrat abuziv pe teritoriul comunei Lipanesti. Asteptam sa ia masurile necesare, de urgenta, care porneste din start cu o minciuna grosolana.

Cei de la Prospectiuni SA au posibilitatea de a trimite un drept la replica, asa cum au mai trimis si le-a fost publicat. In schimb, jucand murdar asa cum fac si cu intrarile abuzive pe teritoriul comunelor prahovene si nu numai, se preteaza la a scrie un comentariu , vezi Doamne, trimis de pe adresa de mail a domnului Bogdan Mihai NICULESCU. Conf. dr. ing., Departamentul de Geofizica, respectiv This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Suntem ferm convinsi ca profesorul Niculescu are alte treburi mai importante decat sa posteze comentarii, asa cum suntem convinsi ca domnul profesor nu putea sa posteze acest comentariu chiar de pe IP-ul SC Prospectiuni SA, dupa cum vedeti in imagine. Practicarea falsului de catre SC Prospeciuni SA si OMV Petrom pe aceasta speta este din ce in ce mai evidenta si solicitam prefectului Rodica Paraschiv sa intervina de urgenta pentru a stopa aceste abuzuri. In caz contrar ne vom adresa forurilor europene si internationale, pentru ca nu suntem datori sa inghitim asemenea marlanii, in conditiile in care nu se respecta legile acestei tari.

Comentariul la care facem referire,  pe care l-am sters deorece este o mizerie care n-are nicio legatura cu ce am sustinut, argumetat prefectului care ne-a dat dreptate sau, cel putin nu ne-a combatut cu argumente, pentru ca nu le avea, incepe asa:

„Din modul in care este pusa problema in articolul de fata rezulta clar faptul ca autorul acestuia nu este preocupat intr-atat de mult de respectarea dreptului cetatenilor asupra proprietatii private, cat mai ales este speriat de problema prezumtivelor exploatari de gaze de sist. Atat de mult incat se leaga de oricare "fir de ata" prin care ar putea impiedica desfasurarea lucrarilor de prospectiuni seismice in judetul Prahova.”

f_200_200_15658734_00_images_2012_anchete_Prospectiuni_counter.jpgNesimtitul care si-a permis sa posteze acest comentariu sub semnatura unui om respectabil, n-a inteles absolut nimic, pentru ca in fata doamnei prefect am sustinut doar incalcarea Legii Petrolului, intrarea abuziva a SC Prospectiuni SA in localitatea Lipanesti si in altele aflate in aceeasi situatie. Prezumtivele explorari, nu exploatari pe care le-am adus in discutie au la baza o adresa mincinoasa a OMV Petrom, care induce ideea falsa ca nu se fac ...explorari ale gazelor de sist. Sustinem in continuare acest lucru, pentru ca procedura seisimica 3D folosita de SC Prospectiuni SA este intratat de performanta incat pot descoperi si zacaminte de aur daca ele exista, nu numai de sist. Si sa nu spuna cineva dintre acesti nesimtiti de la SC Prospectiuni SA sau OMV Petrom, ca nu vor consemna existenta gaselor de sist daca ele vor fi descoperite prin metoda seismica 3D, pentru ca ar continua minciuna scrisa in documentele oficiale.

Asadar, ca sa ii facem sa inteleaga pe acesti abuzatori ordinari care, cu sprijinul autoritatilor incalca drepturile de proprietate atat ale autoritatilor cat si ale cetatenilor, in timp ce prefectul inca astepta in loc sa ia masurile necesare, vom argumenta sustinerea noastra.

Legea 238/2004- legea Petrolului

ART. 7

(1) Asupra terenurilor, altele decât cele declarate de utilitate publică, necesare accesului în perimetrele de explorare sau exploatare şi asupra terenurilor necesare oricăror activităţi pe care acestea le implică, altele decât cele declarate de utilitate publică, se instituie, în favoarea titularului, un drept de servitute legală.

(2) Exercitarea dreptului de servitute legală stabilit potrivit prevederilor  alin. (1) se face contra plăţii unei rente anuale către proprietarii terenurilor afectate de acesta, pe baza convenţiei încheiate între părţi cu respectarea prevederilor legale, în termen de 60 de zile de la comunicarea către proprietarii de terenuri a unei notificări scrise din partea titularilor de acorduri şi/sau permise.

(3) În cazul în care părţile nu ajung la un acord de voinţă în termenul prevăzut la alin. (2), stabilirea cuantumului rentei se va face de către instanţă, în condiţiile legii.

(4) Durata servituţii legale stabilite potrivit prevederilor alin. (1) este cea a operaţiunilor petroliere, iar terenurile ce urmează a fi afectate vor fideterminate, în ceea ce priveşte suprafeţele şi proprietarii, după principiul celei mai mici atingeri aduse dreptului de proprietate.

Dupa cum vedeti, alin. 2 spune foarte clar care este procedura pentru exercitarea dreptului de servitute conferit prin Legea Petrolului. Astfel, SC Prospeciuni SA trebuia incheie o conventie( in cazul unitatilor administrativ teritoriale sa se aprobe o Hotarare de Consiliu Local)  dupa ce firma ar fi notificat Lipanestiul, in cazul nostru.

Ce a facut SC Prospectiuni SA? S-a folosit abuziv de prima parte a prevederii alin. 2, adica doar a notificat si, in baza notificarilor a considerat suficient sa intre cu japca pe domeniul public al localitatii Lipanesti si al cetatenilor, fara incheierea unei conventii, pe baza careia sa plateasca renta instituita de lege. La fel in oricare alta localitate din tara.

Nu s-a ajuns in instanta, nu s-a dat dreptul unitatii administrativ teritoriale sa isi apere interesele in instanta, ci s-a intrat cu japca, asa cum cu mare emfaza spun reprezentantii SC  Prospectiuni SA si OMV Petrom ca fac de 60 de ani. Cu toate ca legea Petrolului este in vigoare din 2004.

Dand dovada de stupizenie, oamenii firmelor mentionate recunosc ca incalca dreptul de proprietate al cetatenilor si al unitatilor administrativ teritoriale si se mai si lauda cu asta.

Acum intelegi idiotule care ai semnat comentariul in numele unei somitati in materie de geofizica, punandu-l intr-o situatie jenanta, ca eu am sustinut ca s-a incalcat legea inainte de a-mi exprima temerile personale, care nu au nicio relevanta in aceasta ecuatie?

Astept din partea SC Prospectiuni SA sa identifice cine a postat acest comentariu, sa ii faca public numele si sa ia masurile disciplinare asupra acestei persoane. De asemenea, astept sa isi scoata utialejele de pe teritoriul comunelor prahovene pana la intrarea in legalitate, iar de la doamna prefect astept, ca ieri daca se poate, sa emita ordinul prin care sa se aduca situatia la normalitate, inlaturandu-se abuzurile care au loc chiar sub ochii domniei sale.

 

Comentarii   

0 #11 Eugen Cristescu 29-09-2014 07:02
Citez pe Liliana Costache:
Circul des pe ruta Plopu-Varbila. Nu mai tarziu de azi dimineata, la orele 6, pe intuneric, in padurea de la Varbila si in sat erau jeep-uri si persoane cu statii de comunicare. Pe drum catre Ploiesti, masini apartinand aceleiasi firme. Se strecoara noaptea, ca furii. Cablurile rosii erau intinse si la marginea padurii de la Varbila. Este absolut sinistru.

In conditiile in care doamna prefect nu vede nicio incalcare a legii petrolului, spre exemplu, pentru ca primarii, la randul lor nu semnaleaza ca ce face SC Prospectiuni SA este ilegal, nu ne mai mira nimic. Avem conducatorii pe care ii meritam, din pacate.
Citat
0 #10 Liliana Costache 28-09-2014 12:32
Circul des pe ruta Plopu-Varbila. Nu mai tarziu de azi dimineata, la orele 6, pe intuneric, in padurea de la Varbila si in sat erau jeep-uri si persoane cu statii de comunicare. Pe drum catre Ploiesti, masini apartinand aceleiasi firme. Se strecoara noaptea, ca furii. Cablurile rosii erau intinse si la marginea padurii de la Varbila. Este absolut sinistru.
Citat
+2 #9 Eugen Cristescu 18-09-2014 00:06
Citez pe Oprea Dan:
Donmule Cristescu,in aceasta seara am participat,in calitate de cetatean al comunei Plopu,la o intalnire de informare,intre Prospectiuni SA,OMV Petrom SA,si cetatenii comunei,prin mijlocirea primarului Balanescu.
A participat la aceasta informare si o reprezentanta a guvernului,ca sa vedeti cu ce grija sunt urmarite problemele cetatenilor din comuna noastra.
Eu nu am inteles prea multe.....
- nu am inteles rostul unei informari ,,post festum".S-au speriat de reactia cetatenilor?? Inseamna ca ceva nu este in regula.
-firma afirma ca a distribuit flyere ,dar sunt putini cei care le-au vazut,daca le-au vazut,
-nu am inteles,desi cetatenii au cerut cu insistenta dovezi,daca exista sau nu,un accept al primariei,de a face explorari pe domeniul public al comunei,Doamna de la guvern a mentionat o intalnire in biroul prefectului ,cu primarul nostru.
-nu stiu daca s-au luat masuri corecte de protectia populatiei,deoarece s-a procedat la explozii,controlate,sau ....nu?,iar unii oameni au vazut tot felul de fire ,restante in sol,dupa astfel de explozii.Oare nu au lasat astia material exploziv,nedetonat?
-mai putem sa ne plimbam in padure,cu copiii,nepotii?
-au intrat fara nici o jena pe proprietatile multor cetateni,iar apoi le-au cumparat tacerea cu 2-3 poli,si au emis procese-verbale de despagubire,dar fara a recunoaste incalcarea proprietatii.Doamna de la guvern a spus ca ,oricum,bogatiile subsolului sunt ale statului.Ma bucur ca sunt unii,care nu au acceptat acest troc si au facut plangeri la politie.
-am cerut sa se reia informarea in prezenta presei,dar nu pareau dornici de aceasta posibilitate.
-aceasta ,, invazie'' s-a produs in dispret total fata de cetatenii comunei.Spunea o doamna ca au facut-o proasta si inculta,pentru ca a intrebat de gazele de sist....
-pana la urma,cetatenii au vreun cuvant de spus?
-avem si alte drepturi,in afara celui de a vota periodic?
-relieful zonei explorate,este foarte accidentat,si un foraj,intr-un singur loc,nu asigura garantia ca exploziile controlate nu afecteaza panza freatica de unde se extrage apa potabila pentru populatie....
-cred ca aceasta firma,atenteaza,la propriu, la siguranta noastra...
-va rugam sa ne ajutati sa iesim cu bine din aceasta incercare.
Cu stima,
Oprea Dan-cetatean al comunei Plopu.

AVeti perfecta dreptate. Tot ce ati spus am sustinut si eu de ceva timp incoace.
1. Daca nu au o Hoatare de Consiliu Local inseamna ca nu au incheiat o conventie cu proprietarul de teren al domeniului public, asa cum cere art. 7 din Legea Petrolului, pentru care trebuie sa plateasca o renta.
2. Din ultimele documentari facute, reieste ca le trebuie si autorizatie de construire conform legii.
Pentru asta va invit sa cititi explicatiile noastre aici: http://www.incomodph.ro/anchete-interviuri-reportaje/anchete/3220-a-d-o-r-provoaca-sc-prospectiuni-sa-sa-dea-drept-la-replica-punctual-la-doua-semnale-pe-care-le-tragem
Este tulburare de posesie a domeniului public, iar prefectul tace, politia tace. Foarte bine ca ati facut plangeri penale, iar cei care le permit contra rentei sa intre pe proprietatile lor, sa incheie conventii scrise sa isi asume viitoarele posibile dezastre cum ar fi cutremure, panza freatica infestate si chiar exploatarea gazelor de sist. Ca sa stim pe cine sa tragem la raspundere.
Primarul, daca nu exista o hotarare de consiliu local care sa permita SC Prospectiuni SA sa pospcteze pe domniul public, incalcandu-se astfel legea petrolului, trebuie tras la raspundere de cetateni.
Va rog sa imi trimiteti datele dumneavoastra de contarct pe adresa de mail , pentru a va spune ce aveti d efacut si s avedem cum va putem ajuta. Multumesc pentru atitudinea civica de care dati dovada. Cu cat sunteti mai multi cu atat mai bine
Citat
+2 #8 Oprea Dan 17-09-2014 22:29
Donmule Cristescu,in aceasta seara am participat,in calitate de cetatean al comunei Plopu,la o intalnire de informare,intre Prospectiuni SA,OMV Petrom SA,si cetatenii comunei,prin mijlocirea primarului Balanescu.
A participat la aceasta informare si o reprezentanta a guvernului,ca sa vedeti cu ce grija sunt urmarite problemele cetatenilor din comuna noastra.
Eu nu am inteles prea multe.....
- nu am inteles rostul unei informari ,,post festum".S-au speriat de reactia cetatenilor?? Inseamna ca ceva nu este in regula.
-firma afirma ca a distribuit flyere ,dar sunt putini cei care le-au vazut,daca le-au vazut,
-nu am inteles,desi cetatenii au cerut cu insistenta dovezi,daca exista sau nu,un accept al primariei,de a face explorari pe domeniul public al comunei,Doamna de la guvern a mentionat o intalnire in biroul prefectului ,cu primarul nostru.
-nu stiu daca s-au luat masuri corecte de protectia populatiei,deoarece s-a procedat la explozii,controlate,sau ....nu?,iar unii oameni au vazut tot felul de fire ,restante in sol,dupa astfel de explozii.Oare nu au lasat astia material exploziv,nedetonat?
-mai putem sa ne plimbam in padure,cu copiii,nepotii?
-au intrat fara nici o jena pe proprietatile multor cetateni,iar apoi le-au cumparat tacerea cu 2-3 poli,si au emis procese-verbale de despagubire,dar fara a recunoaste incalcarea proprietatii.Doamna de la guvern a spus ca ,oricum,bogatiile subsolului sunt ale statului.Ma bucur ca sunt unii,care nu au acceptat acest troc si au facut plangeri la politie.
-am cerut sa se reia informarea in prezenta presei,dar nu pareau dornici de aceasta posibilitate.
-aceasta ,, invazie'' s-a produs in dispret total fata de cetatenii comunei.Spunea o doamna ca au facut-o proasta si inculta,pentru ca a intrebat de gazele de sist....
-pana la urma,cetatenii au vreun cuvant de spus?
-avem si alte drepturi,in afara celui de a vota periodic?
-relieful zonei explorate,este foarte accidentat,si un foraj,intr-un singur loc,nu asigura garantia ca exploziile controlate nu afecteaza panza freatica de unde se extrage apa potabila pentru populatie....
-cred ca aceasta firma,atenteaza,la propriu, la siguranta noastra...
-va rugam sa ne ajutati sa iesim cu bine din aceasta incercare.
Cu stima,
Oprea Dan-cetatean al comunei Plopu.
Citat
+1 #7 Eugen Cristescu 13-09-2014 14:41
Citez pe Oprea Dan:
Domnule Cristescu, sunteti optimist, cred ca sunt multe complicitati in legatura cu ce se intampla in comunele prahovene. Vorbesc de betisoare de 20 cm.,dar uita sa vorbeasca de explozii controlate prin padurile de pe la Varbila,care au fost inregistrate si de seismografe.
Cetateanul ,ca de obicei,nu este luat in seama!! Doar in campaniile electorale, cand vor voturile!!
Pe la Plopu,unde misuna zeci de utilaje, unde sunt intinse cabluri peste tot,unde acesti nevinovati prospectori,intra pe terenurile oamenilor si ii momesc cu cativa poli,stiind saracia in care traiesc acesti romani,primarul pare a fi complice,precum si autoritatile silvice locale.Oamenii vorbesc si despre niste sume......

Sunt total de acord cu dumneavoastra. Si eu am suspiciuni legate dde pimari, dar sunt foarte greu de demonstrat. Din pacate, este si vina oamenilor pentru ca tac si nu isi apara drepturile. Iar primarii ar trebuie sa apere drepturile asupra proprietatii publice pe care o pastoresc, in timp ce ei sunt nepasatori, ca sa nu spun neglijenti in serviciu, si apara dreptul de servitute al OMV, in loc sa apere domeniul public. Or avea motivele lor, dar cu un asemenea prefect...pot dorimi linistiti ca nu ii intreba nimeni de ce accepta tulburarea posesiei. Avem ce votam!
Citat
0 #6 Oprea Dan 13-09-2014 11:03
Domnule Cristescu, sunteti optimist, cred ca sunt multe complicitati in legatura cu ce se intampla in comunele prahovene. Vorbesc de betisoare de 20 cm.,dar uita sa vorbeasca de explozii controlate prin padurile de pe la Varbila,care au fost inregistrate si de seismografe.
Cetateanul ,ca de obicei,nu este luat in seama!! Doar in campaniile electorale, cand vor voturile!!
Pe la Plopu,unde misuna zeci de utilaje, unde sunt intinse cabluri peste tot,unde acesti nevinovati prospectori,intra pe terenurile oamenilor si ii momesc cu cativa poli,stiind saracia in care traiesc acesti romani,primarul pare a fi complice,precum si autoritatile silvice locale.Oamenii vorbesc si despre niste sume......
Citat
+3 #5 Eugen Cristescu 27-08-2014 20:59
Citez pe Nicolae:
Intamplator am reusit sa salvez comentariul postat de Bogdan inainte de a fi sters. Nu are importanta cine se ascunde sub acest nume. Important este ESENTIALUL comentariului, pe care SEMIDOCTUL Eugen Cristescu l-a sters in totalitate si a citat in acest articol numai ceea ce ii convine lui pentru a-l batjocori pe comentator. Tocmai esentialul comentariului, unde se arata ce e prospectiunea si la ce este ea buna, a fost indepartat de acest ziarist de timp liber. Or fi rusinoase abuzurile SC Prospectiuni fata de proprietarii de terenuri, dar abuzul acestui pseudoziarist aminteste de cenzura de pe vremea comunistilor. Numai atunci cuvintele liderilor din occident erau rastalmacite si traduse eronat pentru a demonstra de ce capitalismul este o societate decazuta. Rusine sa-ti fie eugene, mai bine te-ai lasa de jurnalism si sa mai citesti si cite un manual de fizica sau de chimie. Nivelul tau de cultura generala este sub cel al unui elev de clasa a VII-a.

Ma bucur sa constat ca un om inteligent ca tine citeste prostiile scrise de un semidoct ca mine. Ce am avut de demonstrat, am demostrat. Acum trebuie sa isi faca treaba doamna prefect, pana la intrarea in legalitate a celor pe care tu, cel care ai scris comentariul si te-ai mutat la alt IP, tot din Bucuresti, ii aperi cu atata stoicism. Vad ca nu conteaza ca ai scris dand numele unei somitati care nu si-ar fi permis sa scrie acel comentariu, ci conteaza sa ma jignesti pe mine. Important nu este esentialul comentariului care ti-a stors creierii, ci inceputul lui, care denota ca n-ai inteles nimic din ce am scris despre acest subiect. Adica este o acuza idioata, cum ca temerile mele ar fi cheia si nu incalcarea legii petrolului de catre voi. Te anunt ca sunt imun la prostiile pe care le spui tu sau altii ca tine, cand sunteti prinsi cu matza in sac. Mana, birjar si dute-n noapte, cat mai departe, orinde-ai vrea:)))))
Te provoc sa postezi comentariul pe care l-ai salvat, ca sa vada lumea ca iti apartine, angajat al SC Prospectiuni SA ce esti:)))))) Poate le spui sefilor tai cine esti si sa imi trimita numele tau cu poza sa te fac celebru:))))
P.S. Cred ca nu mai aveai rabdare sa ajungi mai repede acasa, ca sa refulezi cu inteligentele-ti remarci. Daca te tine, da un drept la replica oficial, asuma-ti ceva in viata, nu te ascunde in spatele unui IP, curajosule
Citat
-1 #4 Nicolae 27-08-2014 19:11
Intamplator am reusit sa salvez comentariul postat de Bogdan inainte de a fi sters. Nu are importanta cine se ascunde sub acest nume. Important este ESENTIALUL comentariului, pe care SEMIDOCTUL Eugen Cristescu l-a sters in totalitate si a citat in acest articol numai ceea ce ii convine lui pentru a-l batjocori pe comentator. Tocmai esentialul comentariului, unde se arata ce e prospectiunea si la ce este ea buna, a fost indepartat de acest ziarist de timp liber. Or fi rusinoase abuzurile SC Prospectiuni fata de proprietarii de terenuri, dar abuzul acestui pseudoziarist aminteste de cenzura de pe vremea comunistilor. Numai atunci cuvintele liderilor din occident erau rastalmacite si traduse eronat pentru a demonstra de ce capitalismul este o societate decazuta. Rusine sa-ti fie eugene, mai bine te-ai lasa de jurnalism si sa mai citesti si cite un manual de fizica sau de chimie. Nivelul tau de cultura generala este sub cel al unui elev de clasa a VII-a.
Citat
+1 #3 marius 27-08-2014 16:53
Pleaca unul(sersea) ...vine altul...A dat dreptate, dar nu ia masuri..Astia sunt reprezentantii guvernului poanta...
Citat
+3 #2 Eugen Cristescu 27-08-2014 13:27
Citez pe elena:
Felicitari pentru ceea ce faceti, sunteti perseverent si se vede clar ca stiti despre ce vorbiti, pacat ca sunteti singur si nu sunteti sustinut.Succes !

Va multumesc. Eu nu ma simt singur si vreau ca si ceilalti colegi de presa sa inteleaga ca sunt cazuri importante, in jurul carora sa facem front comun. Pana la urma, stimata doamna, si David era mic si tot l-a doborat pe Goliat:))))
Citat

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Newsletter

  1. Comentarii
  2. Noutati
  3. Top Stiri

Facebook

Statistici

Vizitatori
787
Articole
3414
Număr afișări articole
7188731
Vizitatori

Statistici

Azi279
Ieri512
Saptamana791
Luna7485
Total2674307

Currently are 55 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de primarul ADRIAN DOBRE?

Conect

Parteneri

f_145_145_15658734_00_images_parteneri_sindalimenta145.jpg

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.